- Modtagne Tak: 24
Nye ideer til Outsite
Kort med beskrevne vandreruter
6 år 9 måneder siden #27329
af Brøndum
Kort med beskrevne vandreruter blev oprettet af Brøndum
Nu sidder vi i den mørke og kolde tid og planlægger næste sæsons vandreture (jeg gør). Der bliver læste mange rutebeskrivelser, ses mange turvideoer og kort bliver gransket her på Outsite (jeg gør). Når så jeg skal til at samle min viden, finder jeg ud af at jeg har været ude i hver krog af hjemmesiden og skal til at begynde forfra med at finde det jeg har brug for.
Det kunne være rart med et kort (f.eks. over Danmark, Norden, Europa), hvor jeg kan se de steder der bliver beskrevet i artiklerne her på hjemmesiden. På kortet kunne det gøres så smart at når man "hover" over et sted bliver et link til en artikel synlig.
Jeg synes det vil give os vinterhyggeplanlæggere et godt overblik og vil også sikre at vi ikke overser noget
Dette er kun et fromt juleønske fra Brøndum
Det kunne være rart med et kort (f.eks. over Danmark, Norden, Europa), hvor jeg kan se de steder der bliver beskrevet i artiklerne her på hjemmesiden. På kortet kunne det gøres så smart at når man "hover" over et sted bliver et link til en artikel synlig.
Jeg synes det vil give os vinterhyggeplanlæggere et godt overblik og vil også sikre at vi ikke overser noget

Dette er kun et fromt juleønske fra Brøndum
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6 år 9 måneder siden #27331
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Kort med beskrevne vandreruter
Jamen du har helt ret. Det har været på vores ønskeliste længe. Vi forsøgte os i foråret med at få lavet et kort, men blev desværre snydt på målstregen og mistede penge 
Da der ikke er for mange af dem, må vi vente lidt. Men vi kan da godt offentliggøre at vi leder efter en der ville kunne kode (PHP) et

Da der ikke er for mange af dem, må vi vente lidt. Men vi kan da godt offentliggøre at vi leder efter en der ville kunne kode (PHP) et

Vh Christian
Følgende bruger(e) sagde tak: Brøndum
6 år 9 måneder siden #27332
af SVDK
Besvaret af SVDK på emne Kort med beskrevne vandreruter
Brøndum du kan finde noget her hvor du kan finde ruter over hele verden. Til de fleste ruter er der et webadresse ellers står der lidt om ruten når du har markeret et. Dem her kan du overføre GPX filen til et gps hvor du kan se ruten på kortet. Jeg har markeret Hærvejen ellers klikker du på ruter i nederste højre hjørne for at få overblik på andre når man køre rundt på kortet eller søge direkte på en rute hvis man kender den. Se link
hiking.waymarkedtrails.org/#route?id=179...ap=12!56.3778!9.3906
Følgende bruger(e) sagde tak: Brøndum
6 år 9 måneder siden - 6 år 9 måneder siden #27333
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Kort med beskrevne vandreruter
Som jeg forstår ønsket, er det et kort med artikler fra Outsite. Altså hvor artiklen beskriver området eller en rute, er det ikke korrekt?
Vh Christian
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Milho.
6 år 9 måneder siden #27334
af Brøndum
Besvaret af Brøndum på emne Kort med beskrevne vandreruter
Det er korrekt Milho. Jeg lader mig gerne inspirere af andres tur-historier og her er sitet her rigtig godt for at få inspiration, fif og ideer til små omveje. Ideen går ud på at gøre det mere overskueligt når man selv skal til at planlægge.
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho
6 år 9 måneder siden - 6 år 9 måneder siden #27335
af Brøndum
Besvaret af Brøndum på emne Kort med beskrevne vandreruter
Mange tak for linket SVDK. Den side kendte jeg ikke

Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Brøndum.
Tid til at oprette siden: 0.241 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333