- Modtagne Tak: 15
Nye ideer til Outsite
Deaktivering af irriterende "bladrende bog" øverst på siden ?
4 år 11 måneder siden #32242
af Allan
Deaktivering af irriterende "bladrende bog" øverst på siden ? blev oprettet af Allan
Ja, det har været der i lang tid. Hvis du bruger en adblocker i din browser er det dog nemt at blokere.
Jeg bruge pluginnet ublock origin til at blokere det og mange andre reklamer på andre hjemmesider.
Du kan finde en guide her (det er pipette-ikonet du skal have fat i for at blokere indlejringen øverst på siden).
Jeg bruge pluginnet ublock origin til at blokere det og mange andre reklamer på andre hjemmesider.
Du kan finde en guide her (det er pipette-ikonet du skal have fat i for at blokere indlejringen øverst på siden).
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
4 år 11 måneder siden #32281
af Søgaard
Vh Søgaard
Besvaret af Søgaard på emne Deaktivering af irriterende "bladrende bog" øverst på siden ?
Magasinet Outsite er på INGEN måde spam. Det er helt bevidst, at det ligger der på forsiden. Magasinet så lyset første gang i sommeren 2017 og er endnu et skud på Outsites tilbud til alle, der i forvejen interesserer sig for friluftsliv, eller som vi kan inspirere til yderligere udeliv. Det gør vi med artikler, anmeldelser, madopskrifter og gode råd af forskellig karakter. Formatet giver os mulighed for at kombinere Outsites forskellige kanaler, så vi fra magasinet kan linke direkte til f.eks. videoer med anmeldelser eller turomtale.
Vi håber, at du vil synes om magasinet lige som så mange andre. Vi har ca. 50000 læsere af hvert magasin, og læserskaren er voksende. Det tager vi som tegn på, at læserne er tilfredse, hvilket vi selvfølgelig er enormt glade for.
PS. Bladet er gratis for dig som læser, hvilket er gjort muligt gennem sponsorater. I hvert blad kan du se, hvem der er tale om,
Vi håber, at du vil synes om magasinet lige som så mange andre. Vi har ca. 50000 læsere af hvert magasin, og læserskaren er voksende. Det tager vi som tegn på, at læserne er tilfredse, hvilket vi selvfølgelig er enormt glade for.
PS. Bladet er gratis for dig som læser, hvilket er gjort muligt gennem sponsorater. I hvert blad kan du se, hvem der er tale om,
Vh Søgaard
- Eventyrinorden
-
- Bruger
-
- Friluftslivs entusiast der brænder for lokale eventyr! Følg mig på : www.facebook.com/Eventyrinorden og Instagram: www.instagram.com/Eventyrinorden
4 år 11 måneder siden #32285
af Eventyrinorden
-Norden er fyldt med eventyr !
www.facebook.com/Eventyrinorden/
Besvaret af Eventyrinorden på emne Deaktivering af irriterende "bladrende bog" øverst på siden ?
magasinet er klart noget man ikke kan kalde spam.
men må dog tildels stille mig enig, i at det er lidt meget.
Umedbart tænker jeg at det kunne måske se på en løsning hvor at den var på hovede siden og når man sår gik ned i under emner kunne e-magsinet forsvinde. Det ville gøre layout enkelre for øjene og hurtigter at loade...
Et forslag i alle fald.
mvh Vidar
men må dog tildels stille mig enig, i at det er lidt meget.
Umedbart tænker jeg at det kunne måske se på en løsning hvor at den var på hovede siden og når man sår gik ned i under emner kunne e-magsinet forsvinde. Det ville gøre layout enkelre for øjene og hurtigter at loade...
Et forslag i alle fald.
mvh Vidar
-Norden er fyldt med eventyr !
www.facebook.com/Eventyrinorden/
Følgende bruger(e) sagde tak: Søgaard
4 år 11 måneder siden - 4 år 11 måneder siden #32286
af Allan
Besvaret af Allan på emne Deaktivering af irriterende "bladrende bog" øverst på siden ?
Ja, SPAM er en uretfærdig dom i min optik, og jeg har selv nydt at læse bladet.
Promoveringen hvor det er indlejret i toppen af siden er dog alt for voldsom til min smag, og bare i vejen, særligt på en telefon — jeg gætter på at de fleste brugere af Outsite.org kender til bladet, så et fast, statisk reklame sammen med "Bliv medlem" og "Kom med på tur!" bannerne i højre side af hjemmesiden ville være meget bedre IMHO.
Promoveringen hvor det er indlejret i toppen af siden er dog alt for voldsom til min smag, og bare i vejen, særligt på en telefon — jeg gætter på at de fleste brugere af Outsite.org kender til bladet, så et fast, statisk reklame sammen med "Bliv medlem" og "Kom med på tur!" bannerne i højre side af hjemmesiden ville være meget bedre IMHO.
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved Allan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Søgaard
4 år 11 måneder siden #32287
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Deaktivering af irriterende "bladrende bog" øverst på siden ?
Forslag til hjemmesiden er yderst velkommen og der er endda en kategori i forummet til dette (hvor jeg i øvrigt rykker denne tråd hen).
@Eventyrinorden og Allan, tak. Jeres forslag har været oppe før, men hjemmesidens nuværende template tillader ikke andre måder, der giver mening for magasinet. Vi arbejder på en ny hjemmeside, hvor dette bliver muligt
@Eagleeye: Det er fuldstændigt uacceptabelt at kalde noget på Outsite for noget kriminelt og dette skal stoppe omgående. Vi ønsker ikke denne form for tone eller adfærd på Outsite.
@Eventyrinorden og Allan, tak. Jeres forslag har været oppe før, men hjemmesidens nuværende template tillader ikke andre måder, der giver mening for magasinet. Vi arbejder på en ny hjemmeside, hvor dette bliver muligt

@Eagleeye: Det er fuldstændigt uacceptabelt at kalde noget på Outsite for noget kriminelt og dette skal stoppe omgående. Vi ønsker ikke denne form for tone eller adfærd på Outsite.
Vh Christian
Følgende bruger(e) sagde tak: gronlund
4 år 11 måneder siden #32295
af Søgaard
Vh Søgaard
Besvaret af Søgaard på emne Deaktivering af irriterende "bladrende bog" øverst på siden ?
Har du mon også brugt tid på at læse magasinet, så du forhåbentlig ved selvsyn har konstateret, at der ikke er tale om spam?
Vh Søgaard
Tid til at oprette siden: 0.229 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333