- Modtagne Tak: 5
Billigt grej fra Lidl
- okj
-
Emne forfatter
- Gæst
-
11 år 5 måneder siden #1321
af okj
Besvaret af okj på emne Sv: Billigt grej fra Lidl
I videoen siger de at alle fryseposer kan bruges hvis de har en folietykkelse på mellem 30 og 50 my
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
11 år 5 måneder siden #1338
af memo
Besvaret af memo på emne Sv: Billigt grej fra Lidl
Poser kan købes hos H.W Larsen i kødbyen
www.hwl.dk/products-vakuumposer-%2806vacuum%29.aspx
Men om Lidls maskine kan lave en tæt svejsning i dem ved jeg ikke!
Men om Lidls maskine kan lave en tæt svejsning i dem ved jeg ikke!
11 år 5 måneder siden #1339
af Steen-J
Besvaret af Steen-J på emne Sv: Billigt grej fra Lidl
Købte en i forgårs - returnerede den i går.
Jeg så frem til købet, men blev utrolig skuffet. Jeg prøvede den et par gange med den medfølgende folie.
Maskinen var ustabil med hensyn til at svejse folien sammen, så den blev tæt.
Det betød, at den ikke kunne vakuumpakke ordentligt.
I de tilfælde, hvor svejsningen virkede, havde den svært ved at få alt luften ud.
Jeg tror, at maskinen simpelthen er for billig. Der er i hvert fald en meget stor forskel på denne maskine og fx en fra Foodsaver, når man ser dem demonstreret på Youtube.
Mvh. Steen
Jeg så frem til købet, men blev utrolig skuffet. Jeg prøvede den et par gange med den medfølgende folie.
Maskinen var ustabil med hensyn til at svejse folien sammen, så den blev tæt.
Det betød, at den ikke kunne vakuumpakke ordentligt.
I de tilfælde, hvor svejsningen virkede, havde den svært ved at få alt luften ud.
Jeg tror, at maskinen simpelthen er for billig. Der er i hvert fald en meget stor forskel på denne maskine og fx en fra Foodsaver, når man ser dem demonstreret på Youtube.
Mvh. Steen
11 år 5 måneder siden #1343
af memo
Besvaret af memo på emne Sv: Billigt grej fra Lidl
Denne ser osse fin ud
www.vakuumpakker.dk/se-alle-vakuumpakkere/mini-vak.html
til en god pris
11 år 5 måneder siden #1345
af JK
Besvaret af JK på emne Sv: Billigt grej fra Lidl
Jeg købte sådan en i Lidl sidste år de havde den til 99 kr. og jeg har ikke brugt den så meget, men synes at den er okay. Man skal lige blive gode venner med varmelukningen og vide at man selvfølgelig ikke forlænger holdbarheden, da der altid vil være lidt luft tilbage til de bakterier som uundgåeligt er i posen, på dine hænder eller på det du pakket.
Jeg har erfaring for, at de almindelige fryseposer med en lidt rug overflade, som man kan købe alle steder, er langt de bedste. Men materialet er tyndt og det bliver nemt punkteret
Den er god til at pakke frugt og havregryn i potioner - men en hel omgang spagetti med kødsovs, vil jeg ikke prøve med !
I dag bruger man ikke vakuumpakning i samme grad som tidligere. I stedet for at pakke uden luft, så pakker man med kontrolleret luft - gaspakning. Du kan eksempelvis ikke købe noget økologisk hakket kød fra et kølemontre som ikke er gaspakket.
Jeg har erfaring for, at de almindelige fryseposer med en lidt rug overflade, som man kan købe alle steder, er langt de bedste. Men materialet er tyndt og det bliver nemt punkteret

Den er god til at pakke frugt og havregryn i potioner - men en hel omgang spagetti med kødsovs, vil jeg ikke prøve med !
I dag bruger man ikke vakuumpakning i samme grad som tidligere. I stedet for at pakke uden luft, så pakker man med kontrolleret luft - gaspakning. Du kan eksempelvis ikke købe noget økologisk hakket kød fra et kølemontre som ikke er gaspakket.
Tid til at oprette siden: 0.236 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333