Frugttørrer fra Netto

• Quest
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #4787 af Quest
Besvaret af Quest på emne Frugttørrer fra Netto

pro2type skrev: Der var en enkelt tilbage i butikken, som jeg fik for en halvtredser. Igang med kartofler og svampe.

Heldige rad, med den pris :cheer:
Hvad for svampe er det? Nogen fra skoven, champignon eller andre?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 3 måneder siden #4789 af Terje
Besvaret af Terje på emne Frugttørrer fra Netto
Har lige købt en også i den lokale Netto i Store Heddinge. Der er 3 tilbage. 69 kr.

Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/

Mere
11 år 3 måneder siden #4825 af Terje
Besvaret af Terje på emne Frugttørrer fra Netto

Terræntrolden skrev: m.youtube.com/user/MrBabelfish5

Denne gut mer helt pjattet med at lave sin egen dehydreret mad..

Nu fik jeg taget mig sammen og kigget lidt på ovenstående link. Hyggelig gut, der laver sine lækre menuer til vandreturen.

Han laver mange sammenkogte retter (gullash, baked beans, lasagne-mix), hvilket lige falder i min smag.

Men gad vide om vores frugttørrer kan holde på sådanne retter? Nå, må i gang med at eksperimentere.

Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/

Mere
11 år 3 måneder siden #4826 af pro2type
Besvaret af pro2type på emne Frugttørrer fra Netto
@Quest

Bruger en del kartoffelmospulver blandet med Knorr svampesuppemix, når jeg er på tur.
Smager udmærket, men er i gang med de indledende øvelser på at finde noget lidt mere hjemmelavet.

• Quest
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #4828 af Quest
Besvaret af Quest på emne Frugttørrer fra Netto

pro2type skrev: @Quest

Bruger en del kartoffelmospulver blandet med Knorr svampesuppemix, når jeg er på tur.
Smager udmærket, men er i gang med de indledende øvelser på at finde noget lidt mere hjemmelavet.

Cool, lyder som en god idé.
Selv laver jeg mest gryderetter af det tørrede, som først er kogt eller stegt. Derefter dosere ingredienserne sammen, i det mængdeforhold jeg laver, når jeg laver mad hjemme, og så koge det op på tur.

Mere
11 år 3 måneder siden #4882 af pro2type
Besvaret af pro2type på emne Frugttørrer fra Netto
Tak for den opskrift. Prøver i morgen.

KenG skrev: Selvom det var mig der startede denne tråd er det først nu jeg har fået afprøvet maskinen og jeg kan meddele at det er også muligt at tørre sin egen suppe. Jeg har med succes fået tørret en hjemlavet linsesuppe. Det var en ret kraftige suppe inden tørring men var lidt tyndere i konsistensen efter rehydrering - men smagen var tæt på originalen. Det tog ca. et døgn med suppen spredt på bagepapir på tre af pladerne, og med tomme plader inde imellem. De resulterende flager og klumper bliver til pulver efter en tur i en hakkemaskine.

Tid til at oprette siden: 0.180 sekunder