- Modtagne Tak: 21
Thermokrus/mug erfaringer
- Terræntrolden
-
- Bruger
-
Less
Mere
11 år 3 uger siden #5382
af Terræntrolden
Besvaret af Terræntrolden på emne Thermokrus/mug erfaringer
Primus koppen har fulgt mig de sidste 6 år. Den første jeg havde var gevindet for minimalistisk, hvilke bevirkede at det sprang af hvis damp trykket blev for stort. Kørte den heldigvis over med en lastbil, og købte så en ny da jeg erfarede der var kommet forbedret gevind. Den har jeg så haft i 5 år nu, og må sige låget stadig er 100 % tæt trods daglig brug. Den holder kaffen varm/drikbar i godt 4 timer.
Eneste ulempe er nok at den ret stor.
Køb den IKKE i plastik, da du ALDRIG kommer af med plastik lugten og smagen!
Eneste ulempe er nok at den ret stor.
Køb den IKKE i plastik, da du ALDRIG kommer af med plastik lugten og smagen!
Følgende bruger(e) sagde tak: keld
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Outdoorfreak.dk
-
- Bruger
-
- When you are outsite, it's life! Anything before or after is just waiting
11 år 2 uger siden #5393
af Outdoorfreak.dk
Just add nature and life.
Besvaret af Outdoorfreak.dk på emne Thermokrus/mug erfaringer
Lifeventure er efter min mening en af de man bør købe af flere grunde.
1)Rimelig pris
2)God størrelse
3)Robust
4)Tæt under alle forhold
5)Holder godt på varmen
Har brugt mine på en del kajakture,udflugter,geocaching ture eller bare når man sidder ude og gerne vil holde kaffen varmere længere.
Og kan godt lide de kan holde til blive brugt,tåle sand,salt og ikke går i stykker når de bliver tabt eller vælter ned af rygsækken,kajakken eller bilen ?
1)Rimelig pris
2)God størrelse
3)Robust
4)Tæt under alle forhold
5)Holder godt på varmen
Har brugt mine på en del kajakture,udflugter,geocaching ture eller bare når man sidder ude og gerne vil holde kaffen varmere længere.
Og kan godt lide de kan holde til blive brugt,tåle sand,salt og ikke går i stykker når de bliver tabt eller vælter ned af rygsækken,kajakken eller bilen ?
Just add nature and life.
- Skogstroll
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 5
11 år 2 uger siden #5481
af Skogstroll
Besvaret af Skogstroll på emne Thermokrus/mug erfaringer
Jeg bruger termokop dagligt og har haft Lifeventure og nu Primus Commuter. De er med i toget, på tur, i bunden af rygsækken og har et hårdt liv i skovbørnehave.
Jeg skrottede min(e) Lifeventure da jeg oplevede dem som utætte. Gummipakningen i låget holder ikke tæt (dutten i toppen). Termoeffekten var for dårlig og de fik for let buler (så termoeffekten blev endnu værre)
Jeg bruger i dag Primus. Der kan være mere i (!!!!), termoeffekten er langt bedre (jeg er nød til at hælde lidt koldt vand i kaffen om morgenen, ellers er den først drikkeklar to timer efter - og så overlever jeg ikke togturen) , de holder tæt og er meget robuste og kan åbnes med en hånd (smart når man klatrer i træer eller holder i hånd). Jeg har oplevet på et enkelt at fjederanordningen til trykknappen gav op (den gamle udgave). Den nye udgave virker mere robust og kan skilles ad for rengøring.
Jeg skrottede min(e) Lifeventure da jeg oplevede dem som utætte. Gummipakningen i låget holder ikke tæt (dutten i toppen). Termoeffekten var for dårlig og de fik for let buler (så termoeffekten blev endnu værre)
Jeg bruger i dag Primus. Der kan være mere i (!!!!), termoeffekten er langt bedre (jeg er nød til at hælde lidt koldt vand i kaffen om morgenen, ellers er den først drikkeklar to timer efter - og så overlever jeg ikke togturen) , de holder tæt og er meget robuste og kan åbnes med en hånd (smart når man klatrer i træer eller holder i hånd). Jeg har oplevet på et enkelt at fjederanordningen til trykknappen gav op (den gamle udgave). Den nye udgave virker mere robust og kan skilles ad for rengøring.
11 år 2 uger siden #5638
af keld
Besvaret af keld på emne Thermokrus/mug erfaringer
Tak for de mange gode indput.
Jeg har købt et lifeventure krus. Jeg syntes den har en god størrelse, og virker god. Glæder mig til at få den med på tur, indtil videre gør den også god gavn på kontoret.
Eneste minus so far er, at den har en rigtig træls lugt
, tror det er pakningen i låget. Håber det går hurtigt væk (kan vel indkapsle lugten i gammelt kaffe
)
Vi ses derude, nu med varm kaffe...
MVH Keld
havkajakblog.blogspot.dk/
Jeg har købt et lifeventure krus. Jeg syntes den har en god størrelse, og virker god. Glæder mig til at få den med på tur, indtil videre gør den også god gavn på kontoret.
Eneste minus so far er, at den har en rigtig træls lugt

Vi ses derude, nu med varm kaffe...
MVH Keld
havkajakblog.blogspot.dk/
11 år 2 uger siden #5645
af Jens
Besvaret af Jens på emne Thermokrus/mug erfaringer
Tak for at vende tilbage med din beslutning Keld.
Jeg erindrer ikke om mit krus havde en lugt i starten, men det har i hvert tilfælde ikke haft det i rigtig lang tid nu.
Jeg erindrer ikke om mit krus havde en lugt i starten, men det har i hvert tilfælde ikke haft det i rigtig lang tid nu.
11 år 2 uger siden #5648
af Skotte
Besvaret af Skotte på emne Thermokrus/mug erfaringer
@ Ljunggren
Men du røbede også for nylig hvordan din foretrukne hygiejnestandard var på fjeldtur
Skotte
Men du røbede også for nylig hvordan din foretrukne hygiejnestandard var på fjeldtur

Skotte
Tid til at oprette siden: 0.261 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333