- Modtagne Tak: 5
Den selvfyldende vandflaske
11 år 2 uger siden #5914
af Ranger
Den selvfyldende vandflaske blev oprettet af Ranger
Nu er den selvfyldende vandflaske blevet opfundet. Den er inspirert af biller fra den Namibiske ørken, hvor det næsten ikke regner. De samler vand op fra luften via overflader der fremmer kondenseringen af vand samt en beholder inde i deres krop. Den selvfyldende flaske virker på lignende måde, men har brug for en blæser for at virker optimalt. Blæseren kan dog køre på en lille solcelle + batteri.
Opfinderne har bla. marathonløbere som målgruppe, så mon ikke den også finder vej til friluftfolket før eller senere. Jeg har selv prøvet at vandre i områder med begrænset adgang til vand og der ville jeg i høj grad kunne have haft brugt sådan en flaske. Så er der naturligvis det evindelige problem med vægten, men mon ikke det bliver løst før eller siden. Jeg venter i hvert fald i spænding.
Artikel om den selvfyldende vandflaske (Engelsk)
Opfinderne har bla. marathonløbere som målgruppe, så mon ikke den også finder vej til friluftfolket før eller senere. Jeg har selv prøvet at vandre i områder med begrænset adgang til vand og der ville jeg i høj grad kunne have haft brugt sådan en flaske. Så er der naturligvis det evindelige problem med vægten, men mon ikke det bliver løst før eller siden. Jeg venter i hvert fald i spænding.
Artikel om den selvfyldende vandflaske (Engelsk)
Følgende bruger(e) sagde tak: SebastianAndersen, tofi
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.151 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333