- Modtagne Tak: 21
Pot cosy materiale
- Terræntrolden
-
Emne forfatter
- Bruger
-
Less
Mere
10 år 10 måneder siden #7342
af Terræntrolden
Pot cosy materiale blev oprettet af Terræntrolden
Hejsa
Har tænkt mig at lave en pot cosy til min gryde/mug, men har utroligt svært ved at finde det materiale som de fleste er lavet i, nemlig noget der minder om bobbelplast med alufolie på begge sidder.
Er der nogen der ved hvor man får fingerne i sådan noget,, eller måske andet materiale som evt kunne bruges.
Har tænkt mig at lave en pot cosy til min gryde/mug, men har utroligt svært ved at finde det materiale som de fleste er lavet i, nemlig noget der minder om bobbelplast med alufolie på begge sidder.
Er der nogen der ved hvor man får fingerne i sådan noget,, eller måske andet materiale som evt kunne bruges.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
10 år 10 måneder siden #7343
af Jens
Besvaret af Jens på emne Pot cosy materiale
Jeg har også forgæves søgt i byggemarkeder efter Reflectix, som materialet hedder.
Hvis du finder det et sted, må du meget gerne give et praj.
Som altid (
) bugner Outsite af informationer:
www.outsite.org/index.php/forum/ultra-li...ot-cozy?limitstart=0
Hvis du finder det et sted, må du meget gerne give et praj.
Som altid (

www.outsite.org/index.php/forum/ultra-li...ot-cozy?limitstart=0
- rune1974
-
- Gæst
-
10 år 10 måneder siden #7348
af rune1974
Besvaret af rune1974 på emne Pot cosy materiale
Hej
Jeg har også ledt efter det, og har forgæves ledt i byggemarkeder og håndværker grosister.
Det nærmeste jeg er kommet er www.backpackinglight.co.uk/product212.asp?PageID=110
Jeg har også ledt efter det, og har forgæves ledt i byggemarkeder og håndværker grosister.
Det nærmeste jeg er kommet er www.backpackinglight.co.uk/product212.asp?PageID=110
- stokrenden
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 226
10 år 10 måneder siden - 10 år 10 måneder siden #7350
af stokrenden
b
Besvaret af stokrenden på emne Pot cosy materiale
Man kunne jo gå et par stykker sammen om at købe en af de store ruller på Amazon.
Hvis man vil bruge den aller letteste, men MEGET dyre løsning kan man købe en færdig cozy i Reflectix fra Antigravitygear . De har et stort udvalg, som passer til de fleste gryder på markedet.
Man kan få en del af deres sortiment hos Ultralightoutdoorgear , men jeg synes det er en noget heftig pris for lidt bobleplast.
Hvis man vil bruge den aller letteste, men MEGET dyre løsning kan man købe en færdig cozy i Reflectix fra Antigravitygear . De har et stort udvalg, som passer til de fleste gryder på markedet.
Man kan få en del af deres sortiment hos Ultralightoutdoorgear , men jeg synes det er en noget heftig pris for lidt bobleplast.
b
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved stokrenden.
10 år 10 måneder siden #7352
af BVinbech
Besvaret af BVinbech på emne Pot cosy materiale
Har også rodet en del rundt for at finde noget materiale til at lave pot cozy af, under søgningen er jeg stødt på aluthermo 
shop.2tbyg.dk/group.asp?group=1
har ikke fundet en grossist i nabolaget endnu så jeg ka se og ikke mindst mærke det men måske det kan bruges

shop.2tbyg.dk/group.asp?group=1
har ikke fundet en grossist i nabolaget endnu så jeg ka se og ikke mindst mærke det men måske det kan bruges

10 år 10 måneder siden #7363
af danboron
Besvaret af danboron på emne Pot cosy materiale
Hej 
Jeg lavede en Cozy af bobleplasten, fra en konvolut, jeg fik ind ad døren, og så gaffatape udenpå...
Der "mangler" det reflekterende metallag, men det giver alligevel, en imponerende isolering.
Jeg skal bare vente ti sekunder, efter at muggen er taget af ilden, før jeg sætter den ned i cozy'en.
For ellers "klæber" den en anelse, pga varmen...

Jeg lavede en Cozy af bobleplasten, fra en konvolut, jeg fik ind ad døren, og så gaffatape udenpå...
Der "mangler" det reflekterende metallag, men det giver alligevel, en imponerende isolering.
Jeg skal bare vente ti sekunder, efter at muggen er taget af ilden, før jeg sætter den ned i cozy'en.
For ellers "klæber" den en anelse, pga varmen...

Tid til at oprette siden: 0.254 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333