- Modtagne Tak: 5
JetBoil™ Fluxring™
- Mursejleren
-
Emne forfatter
- Bruger
-
Less
Mere
10 år 7 måneder siden - 10 år 7 måneder siden #9799
af Mursejleren
JetBoil™ Fluxring™ blev oprettet af Mursejleren
Hej!
Har for et godt et år siden anskaffet mig en Jetboil™ gryde med noget så hambert som Fluxring™ og da den første gang skulle bruges på en cambingplads så glemte jeg at tage bundplasten af der beskytter fluxring™. Derefter ville jeg ikke ha den ned i rygsækken og den samlede støv, indtil jeg forsøgte at proppe den ned i en trangia™, der kunne den i midlertid ikke være pga. højden, men så kørte jeg tommlen rundt på fluxring™ og vupti... se billeder
Hilsen Ole
Har for et godt et år siden anskaffet mig en Jetboil™ gryde med noget så hambert som Fluxring™ og da den første gang skulle bruges på en cambingplads så glemte jeg at tage bundplasten af der beskytter fluxring™. Derefter ville jeg ikke ha den ned i rygsækken og den samlede støv, indtil jeg forsøgte at proppe den ned i en trangia™, der kunne den i midlertid ikke være pga. højden, men så kørte jeg tommlen rundt på fluxring™ og vupti... se billeder

Hilsen Ole
Bilag:
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Mursejleren.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.172 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333