Turmad inden for EU

Mere
10 år 6 måneder siden #10091 af J. Jensen
Turmad inden for EU blev oprettet af J. Jensen
Jeg står og skal på tur med 8 venner, vi skal have frysetørret mad til aften, der med snakker vi over 80 retter. Men hvor er det godt at købe MHT udvalg og pris?

Sidste tur købte vi travel lunch, men den var ikke lige populær ved alle. Så hvor kan man få et godt udvalg til en god pris, der skal være mulighed for enkelt og dobbelt portioner.

P.t. er planen at købe travel lunch fra bjergkæden, men kunne være lækkert med en side der kan levere større udvalg til samme pris.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 6 måneder siden - 10 år 6 måneder siden #10092 af stokrenden
Besvaret af stokrenden på emne Turmad inden for EU
Travellunch er efter mine erfaringer nok det billigste frysetørrede man kan få, og det er endda ret billigt i Danmark i forhold til andre lande, så I får nok svært ved at finde noget der slår Travellunch i pris.

I kan prøve at kontakte f.eks Outdoorgrub , de har et bredt udvalg af forskellige mærker og det er muligt at få mængderabat.

b
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved stokrenden.

Mere
10 år 6 måneder siden #10093 af J. Jensen
Besvaret af J. Jensen på emne Turmad inden for EU
De har bare kun 6 variationer af store portioner, vi er 3 gutter på turen der ikke spiser andet, så der skulle også gerne være større udvalg af dem:)

Mere
10 år 6 måneder siden #10100 af Quark
Besvaret af Quark på emne Turmad inden for EU
Hej Prøv at kigge her rimelig pris men kniber med udvalget vist du skal have 8 forskellige retter :)

www.campz.dk/outdoorudstyr/travellunch.html

Vh.
Kim D. Laursen

Mere
10 år 6 måneder siden - 10 år 6 måneder siden #10101 af stokrenden
Besvaret af stokrenden på emne Turmad inden for EU

Quark skrev: Hej Prøv at kigge her rimelig pris men kniber med udvalget vist du skal have 8 forskellige retter :)

www.campz.dk/outdoorudstyr/travellunch.html

De er dyrere end i bjergkæden. Faktisk er bjergkædens pris på 49kr. for dobbeltportioner umiddelbart den billigste normalpris jeg kan finde i Europa.

Friluftsland og Friluftslageret har også dobbeltportioner, og et lidt andet udvalg end Bjergkæden, men de koster 6 kr. mere per portion.

Mit eget foretrukne mærke er Expedition Foods "High Energy" portioner, de indeholder flere kalorier pr. vægtenhed men sammenlagt er der mindre energi i dem end i en 250g's portion fra Travellunch.

b
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved stokrenden.

Mere
10 år 6 måneder siden #10138 af J. Jensen
Besvaret af J. Jensen på emne Turmad inden for EU
Tak, vi har fået en liste over hvad de kan levere hurtigt. Så vi bestiller ved bjergkæden:)

Men har i andre gode ideer så fyr løs:)

Tid til at oprette siden: 0.197 sekunder