Gasbrænder på fjeldet??

Mere
9 år 1 måned siden #16602 af Terje
Besvaret af Terje på emne Gasbrænder på fjeldet??

swedofil skrev: MSR Pocket Rocket. Vejer kun 68 gram. Flammen er lidt 'svejse-agtig', dvs smal. Men skal man blot opvarme vand og ikke simrekoge, er den supergod. Der er ingen vinskærm i dette minimale design, men det er ingen problem at finde læ nok på fjeldet til en sådan fætter. Koster vel omkring de 250,- diverse steder. Har kørt med denne kombineret med en titangryde igennem mange år i fjeldliv/fritidsliv. Lettere fåes vist ikke ...

spejdergear.dk/shop/pinguin-surpass-titan-2679p.html

vejer kun 48 gram, har et bredt brænderhoved, er lavere og gryder står stabilere på den end end på Pocket Rocket. Har begge.

Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Fjeldabe
  • Gæst
  • Gæst
9 år 1 måned siden #16605 af Fjeldabe
Besvaret af Fjeldabe på emne Gasbrænder på fjeldet??
MSR Reactor en endnu en av de gode kogemaskiner - jeg har købt en "stempelkande låg" til min versjon UUNDVERLIG på alle turer, og vejer ikke så meget mer end en fyldt Thermos... ;)

Mere
9 år 1 måned siden #16606 af swedofil
Besvaret af swedofil på emne Gasbrænder på fjeldet??

Terje skrev:

swedofil skrev: MSR Pocket Rocket. Vejer kun 68 gram. Flammen er lidt 'svejse-agtig', dvs smal. Men skal man blot opvarme vand og ikke simrekoge, er den supergod. Der er ingen vinskærm i dette minimale design, men det er ingen problem at finde læ nok på fjeldet til en sådan fætter. Koster vel omkring de 250,- diverse steder. Har kørt med denne kombineret med en titangryde igennem mange år i fjeldliv/fritidsliv. Lettere fåes vist ikke ...

spejdergear.dk/shop/pinguin-surpass-titan-2679p.html

vejer kun 48 gram, har et bredt brænderhoved, er lavere og gryder står stabilere på den end end på Pocket Rocket. Har begge.

Cool. Kan være det skal være min næste gasbrænder, når Pocket Rock'en er slidt op. Overlever nok de 'extra' 20 gram indtil da :-)

Tid til at oprette siden: 0.202 sekunder