- Modtagne Tak: 7
ny pumpe til multifuel
8 år 10 måneder siden #17456
af erikbreum
ny pumpe til multifuel blev oprettet af erikbreum
Min pumpe til multifuel er blevet væk. Men ingen butikker ser ud til at have eller kunne skaffe en ny.
Tætteste på er spejdersport med et helt sæt tilbehør inkl dyser mm til 500. Plus flaske.
Nogle der har andre bud?
Tætteste på er spejdersport med et helt sæt tilbehør inkl dyser mm til 500. Plus flaske.
Nogle der har andre bud?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 10 måneder siden #17457
af Jens
Besvaret af Jens på emne ny pumpe til multifuel
Hvilken MF brænder er det?
8 år 10 måneder siden #17458
af erikbreum
Besvaret af erikbreum på emne ny pumpe til multifuel
Trangia. Den til at sætte i et alm stormkøkken.
Men andre kan vel bruges. Det er jo standard gevind til gasflaske det siddet på.
Men andre kan vel bruges. Det er jo standard gevind til gasflaske det siddet på.
- stokrenden
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 226
8 år 10 måneder siden #17461
af stokrenden
b
Besvaret af stokrenden på emne ny pumpe til multifuel
Pumperne er dyre og medmindre du kan finde en brugt pumpe hos nogen der har ødelagt selve brænderen skal du nok ikke regne med at få det billigere end hos spejdersport. Hverken i DK eller udlandet.
b
8 år 10 måneder siden #17462
af Jens
De MSR og Snow Peak pumper jeg har bruger derimod en proprietær pumpe.
Besvaret af Jens på emne ny pumpe til multifuel
Ja og nej. Der er formodentlig andre end Trangia som bruger gas-gevind i pumpen. Måske de MF-brændere som også kan køre på gas?erikbreum skrev: Trangia. Den til at sætte i et alm stormkøkken.
De MSR og Snow Peak pumper jeg har bruger derimod en proprietær pumpe.
8 år 10 måneder siden - 8 år 10 måneder siden #17465
af Pihlen
Mvh. Brian
Besvaret af Pihlen på emne ny pumpe til multifuel
Nu har jeg ikke selv den store erfaring med MF. Men hvis det skal være en pumpe der har et almindeligt gas dåse gevind, så er denne måske en mulighed:
seuf.dk/gravity-multifuel-kit
Jeg ved at slange og brænderen man tilslutter både kan bruge en alm gas dåse med ventil og så denne pumpe. Da man bare skifter dysen på brænderen efter om man bruger gas eller flydende brændsel. Og jeg har både læst og hørt at Trangia får deres MF brændere fra Primus.
tjek evt www.primus.eu de har mange reservedele til deres ting, måske du kunne finde noget der passer? :)
seuf.dk/gravity-multifuel-kit
Jeg ved at slange og brænderen man tilslutter både kan bruge en alm gas dåse med ventil og så denne pumpe. Da man bare skifter dysen på brænderen efter om man bruger gas eller flydende brændsel. Og jeg har både læst og hørt at Trangia får deres MF brændere fra Primus.
tjek evt www.primus.eu de har mange reservedele til deres ting, måske du kunne finde noget der passer? :)
Mvh. Brian
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Pihlen.
Følgende bruger(e) sagde tak: erikbreum
Tid til at oprette siden: 0.254 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333