Det er ikke GAS !

Mere
8 år 9 måneder siden #18076 af stokrenden
Besvaret af stokrenden på emne Det er ikke GAS !
Hvad er det for nogle dyre mærker der skulle være bedre?

b

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Lars Nyhuus Henriksen
  • Gæst
  • Gæst
8 år 9 måneder siden #18096 af Lars Nyhuus Henriksen
Besvaret af Lars Nyhuus Henriksen på emne Det er ikke GAS !
Hejsa

Jeg har brugt Biltemas brænder siden august. Jeg er helt tilfreds med både vægt og finish. Piezo tænderen havde problemer en årgang, men tråden skulle blot trykkes tættere sammen, så virkede alt igen.

Jeg er tilfreds

mvh Lars

• Kenn
  • Gæst
  • Gæst
8 år 9 måneder siden - 8 år 9 måneder siden #18126 af Kenn
Besvaret af Kenn på emne Det er ikke GAS !
Mht. Biltema

Deres vandrestave har jeg faktisk brugt på fjeldet og de holdte fint...fjernede bare det fancy sølvglitter klistermærke på dem. De er forholdsvis lette, men kun i faste længder, der ikke kan slåes sammen.

Har også købt brænderen og den er også fin. Til bål start har de nogle fine grill tændblokke, som kun består af voks og træ, som er rigtig fine når bålet skal startes i vådt vejr. De er også fine til pejsen og grillen.

De har også en fin vand og stødsikker boks til mobil og pung til kanotur, den er for tung til vandring.

Så har de et fint camping bestik sæt i rustfrit stål, til turen med gourmetmad.

Generelt har de nogle få fine produkter, blandet med noget rigtig lort. Deres vandtætte pakposer, tåler eksempelvis ikke at man pakker dem uden de revner ;)

Til gengæld har jeg aldrig oplevet problemer med at returnerer noget og fået pengene tilbage med det samme :)

/Kenn
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Kenn. Begrundelse: Mad i rustfrit stål ;)

Tid til at oprette siden: 0.207 sekunder