Skeer

På almindelige vandre ture har jeg en ske og gaffel med fra Jetboil.
www.jetboil.com/Accessories/Jetset-Utensil-Kit/
Dem er jeg egentlig ret glade for. De erstattede mine spork's. Og så kan jeg bruge dem i teflon belagte gryder uden at de ridser!
Jeg har dog ofte tænkt på om de nu holder, men det har de nu gjort på utallige ture, så det tænker jeg egentlig ikke rigtigt over mere.
Mvh. Brian
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Har prøvet at smadre en samt en stor portion bacon (SKANDALE) på en trangia pende. Jeg er dog ikke klar over om sporken kan klare sådanne grader. Det var i øvrigt gaffelenden,
Venlig hilsen Leif Ude
stokrenden skrev: [Måske har de skiftet plastmateriale, den jeg har købt er i hvert fald den hullede version. Hvilke opgaver brugte du den til da den begyndte at "bobble"? Der står på Ikea's hjemmeside at den kan klare op til 220 grader, så den burde klare det meste, på nær f.eks. en varm stegepande.
Jeg vil prøve at bruge den de næste par uger til almindelig madlavning for at finde ud af hvor holdbar den er.
Jeg brugte den til madlavning på Trangia. Altså alm. brug til at røre rundt. Den har ikke stået i gryden, men kun blevet brugt til at røre rundt...
Vh Christian

Med venlig hilsen
Casper Overgaard
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333