Skeer

• Pihlen
  • Moderator
  • Moderator
  • Næste tur: Sommertur til Lapland, efterårstur til Norge.
Mere
8 år 6 måneder siden #19409 af Pihlen
Besvaret af Pihlen på emne Skeer
Jeg har det sæt fra Ikea som har hullet skaft, jeg bruger det sammen med mit Trangia når jeg skal forsøge at lave gastromiske retter ;) Har aldrig prøvet at den bobler, og det endda selv om hjørnet er smeltet lidt..

På almindelige vandre ture har jeg en ske og gaffel med fra Jetboil.
www.jetboil.com/Accessories/Jetset-Utensil-Kit/

Dem er jeg egentlig ret glade for. De erstattede mine spork's. Og så kan jeg bruge dem i teflon belagte gryder uden at de ridser!

Jeg har dog ofte tænkt på om de nu holder, men det har de nu gjort på utallige ture, så det tænker jeg egentlig ikke rigtigt over mere.

Mvh. Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Pihlen
  • Moderator
  • Moderator
  • Næste tur: Sommertur til Lapland, efterårstur til Norge.
Mere
8 år 6 måneder siden #19411 af Pihlen
Besvaret af Pihlen på emne Skeer

Ljunggren skrev: Gastronomiske retter! Er det noget vi skal satse på i næste weekend? :)

Ikke umiddelbart, da jeg ikke gider slæbe mit Trangia med :blink:

Mvh. Brian

Mere
8 år 6 måneder siden #19415 af UdeLeif
Besvaret af UdeLeif på emne Skeer
Jeg bruger Sporken. Hele familien har en i hver farve ;)

Har prøvet at smadre en samt en stor portion bacon (SKANDALE) på en trangia pende. Jeg er dog ikke klar over om sporken kan klare sådanne grader. Det var i øvrigt gaffelenden,

Venlig hilsen Leif Ude
Følgende bruger(e) sagde tak: Pihlen

Mere
8 år 6 måneder siden #19416 af Milho
Besvaret af Milho på emne Skeer

stokrenden skrev: [Måske har de skiftet plastmateriale, den jeg har købt er i hvert fald den hullede version. Hvilke opgaver brugte du den til da den begyndte at "bobble"? Der står på Ikea's hjemmeside at den kan klare op til 220 grader, så den burde klare det meste, på nær f.eks. en varm stegepande.

Jeg vil prøve at bruge den de næste par uger til almindelig madlavning for at finde ud af hvor holdbar den er.

Jeg brugte den til madlavning på Trangia. Altså alm. brug til at røre rundt. Den har ikke stået i gryden, men kun blevet brugt til at røre rundt...

Vh Christian

Mere
8 år 6 måneder siden #19418 af Overgaard
Besvaret af Overgaard på emne Skeer
Efter jeg oplevede min kammerat få hans feltration inklusiv Spork kørt over af en Nissan Patrol, vel og mærke uden nogen som helst synlig skade på Sporken, har jeg sværget til den. I titanium selvfølgelig ;)

Med venlig hilsen

Casper Overgaard

Tid til at oprette siden: 0.232 sekunder