- Modtagne Tak: 43
Skeer
8 år 6 måneder siden - 8 år 6 måneder siden #19393
af Simon
Jeg bruger altid en spork:
Spork
Ske og gaffel i én, let og nem at gøre ren.
Og så fåes den oven i købet i en selvlysende udgave!
Spork
Ske og gaffel i én, let og nem at gøre ren.
Og så fåes den oven i købet i en selvlysende udgave!

Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Simon.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 6 måneder siden #19396
af ErikS
Lykke er en retning, ikke et sted.
Hvis det er Light My Fire sporken, må jeg tilstå at jeg ikke helt har forstået designet med et redskab i hver ende...
Af hygiejniske årsager, vil jeg kun have den ene ende af "redskabet" i maden og munden...
/Erik
Af hygiejniske årsager, vil jeg kun have den ene ende af "redskabet" i maden og munden...
/Erik
Følgende bruger(e) sagde tak: Pihlen
8 år 6 måneder siden - 8 år 6 måneder siden #19397
af ErikS
Uhaa, Rene,
Enhåndsbetjente folde smøreknive, der kan fastlåses i udfoldet tilstand, er ordensmagten, her i landet, noget allergiske overfor...
/Erik
Enhåndsbetjente folde smøreknive, der kan fastlåses i udfoldet tilstand, er ordensmagten, her i landet, noget allergiske overfor...

/Erik
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved ErikS.
- stokrenden
-
Emne forfatter
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 226
8 år 6 måneder siden - 8 år 6 måneder siden #19405
af stokrenden
Måske har de skiftet plastmateriale, den jeg har købt er i hvert fald den hullede version. Hvilke opgaver brugte du den til da den begyndte at "bobble"? Der står på Ikea's hjemmeside at den kan klare op til 220 grader, så den burde klare det meste, på nær f.eks. en varm stegepande.
Jeg vil prøve at bruge den de næste par uger til almindelig madlavning for at finde ud af hvor holdbar den er.
b
Besvaret af stokrenden på emne Skeer
Milho skrev: Jeg har prøvet IKEA skeen, men designet er lidt anderledes end på billedet. Skaftet er ikke hullet. Jeg droppede den hurtigt fordi der kom "bobler" på skeen og det virkede som om den smeltede hurtigt.
Måske har de skiftet plastmateriale, den jeg har købt er i hvert fald den hullede version. Hvilke opgaver brugte du den til da den begyndte at "bobble"? Der står på Ikea's hjemmeside at den kan klare op til 220 grader, så den burde klare det meste, på nær f.eks. en varm stegepande.
Jeg vil prøve at bruge den de næste par uger til almindelig madlavning for at finde ud af hvor holdbar den er.
b
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved stokrenden.
Tid til at oprette siden: 0.244 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333