Hurtige, nemme (og billige) retter til turen.

Mere
8 år 6 måneder siden - 8 år 6 måneder siden #19539 af ErikS
Jeg er altid på udkig efter ideer til turmad. Mine typiske frokost retter er nudler med f.eks. tun i lime/peber dressing eller makrel i tomat, men det bliver lidt kedeligt i længden...

På den sidste tur eksperimenterede jeg med en ny ret - korn, pasta m.m. og en Knorr Cup-a-Soup og det var faktisk ganske godt...

Så her er opskriften:

Råvarerne blev fundet i min lokal Rema-1000 og kostede sammenlagt kr. 65,00 og giver 4 portioner (med 2 breve suppe i overskud)

25g Soy4You Soyabites, 60g Pedon 5 Kornsblanding, et brev Knorr Cup-a-Soup Ministrone og 3 dl vand giver en meget mættende og velsmagende suppe, der kan bruges både som en frokostret eller aftensmad.

Fremgangsmåde:
Bland soyabites, 5 kornsblanding og vand. Bring i kog og lad det simre/småkoge i ca. 10 minutter. Tilsæt pulversuppen under omrøring når der er ca. 1 minut tilbage af kogetiden.
Smag til med salt og peber.

Lidt ernæringsinformation på den færdige ret:

Retten kan varieres ved at anvende andre af Knorrs Cup-a-Soup. Min kones favorit er Asparges - som hun siger "Der mangler bare tarteletterne..."

Velbekommen.

/Erik

Lykke er en retning, ikke et sted.
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved ErikS. Begrundelse: Variationsmuligheder tilføjet
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho, Ennamaria, gronlund, JanKai, Pihlen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 6 måneder siden - 8 år 6 måneder siden #19549 af ErikS
Pedon 5 kornsblandingen styrer for vildt...

Jeg prøvede i morges at bruge den til en morgenmadsret, bestående af 60g Pedon 5 Kornsblanding, et brev O'Boy Chokoladdrik og 3 dl vand.

Det var heller ikke helt tosset...

Lidt ernæringsinformation:

Med lidt syltetøj/marmelade, lidt reven mørk chokolade og en klat flødeskum kunne den faktisk også bruges som en dessert til to personer.

/Erik

Lykke er en retning, ikke et sted.
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved ErikS.
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho, Ennamaria, JanKai

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.224 sekunder