- Modtagne Tak: 160
Hurtige, nemme (og billige) retter til turen.
8 år 6 måneder siden - 8 år 6 måneder siden #19539
af ErikS
Lykke er en retning, ikke et sted.
Hurtige, nemme (og billige) retter til turen. blev oprettet af ErikS
Jeg er altid på udkig efter ideer til turmad. Mine typiske frokost retter er nudler med f.eks. tun i lime/peber dressing eller makrel i tomat, men det bliver lidt kedeligt i længden...
På den sidste tur eksperimenterede jeg med en ny ret - korn, pasta m.m. og en Knorr Cup-a-Soup og det var faktisk ganske godt...
Så her er opskriften:
Råvarerne blev fundet i min lokal Rema-1000 og kostede sammenlagt kr. 65,00 og giver 4 portioner (med 2 breve suppe i overskud)
25g Soy4You Soyabites, 60g Pedon 5 Kornsblanding, et brev Knorr Cup-a-Soup Ministrone og 3 dl vand giver en meget mættende og velsmagende suppe, der kan bruges både som en frokostret eller aftensmad.
Fremgangsmåde:
Bland soyabites, 5 kornsblanding og vand. Bring i kog og lad det simre/småkoge i ca. 10 minutter. Tilsæt pulversuppen under omrøring når der er ca. 1 minut tilbage af kogetiden.
Smag til med salt og peber.
Lidt ernæringsinformation på den færdige ret:
Retten kan varieres ved at anvende andre af Knorrs Cup-a-Soup. Min kones favorit er Asparges - som hun siger "Der mangler bare tarteletterne..."
Velbekommen.
/Erik
På den sidste tur eksperimenterede jeg med en ny ret - korn, pasta m.m. og en Knorr Cup-a-Soup og det var faktisk ganske godt...
Så her er opskriften:
Råvarerne blev fundet i min lokal Rema-1000 og kostede sammenlagt kr. 65,00 og giver 4 portioner (med 2 breve suppe i overskud)
25g Soy4You Soyabites, 60g Pedon 5 Kornsblanding, et brev Knorr Cup-a-Soup Ministrone og 3 dl vand giver en meget mættende og velsmagende suppe, der kan bruges både som en frokostret eller aftensmad.
Fremgangsmåde:
Bland soyabites, 5 kornsblanding og vand. Bring i kog og lad det simre/småkoge i ca. 10 minutter. Tilsæt pulversuppen under omrøring når der er ca. 1 minut tilbage af kogetiden.
Smag til med salt og peber.
Lidt ernæringsinformation på den færdige ret:
Retten kan varieres ved at anvende andre af Knorrs Cup-a-Soup. Min kones favorit er Asparges - som hun siger "Der mangler bare tarteletterne..."
Velbekommen.
/Erik
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved ErikS. Begrundelse: Variationsmuligheder tilføjet
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 6 måneder siden - 8 år 6 måneder siden #19549
af ErikS
Besvaret af ErikS på emne Hurtige, nemme (og billige) retter til turen.
Pedon 5 kornsblandingen styrer for vildt...
Jeg prøvede i morges at bruge den til en morgenmadsret, bestående af 60g Pedon 5 Kornsblanding, et brev O'Boy Chokoladdrik og 3 dl vand.
Det var heller ikke helt tosset...
Lidt ernæringsinformation:
Med lidt syltetøj/marmelade, lidt reven mørk chokolade og en klat flødeskum kunne den faktisk også bruges som en dessert til to personer.
/Erik
Jeg prøvede i morges at bruge den til en morgenmadsret, bestående af 60g Pedon 5 Kornsblanding, et brev O'Boy Chokoladdrik og 3 dl vand.
Det var heller ikke helt tosset...
Lidt ernæringsinformation:
Med lidt syltetøj/marmelade, lidt reven mørk chokolade og en klat flødeskum kunne den faktisk også bruges som en dessert til to personer.
/Erik
Bilag:
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved ErikS.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.224 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333