- Modtagne Tak: 12
Biltema gasbrænder
8 år 8 måneder siden #19862
af mette2927
Biltema gasbrænder blev oprettet af mette2927
Er der nogen som hat testet eller i øvrigt har erfaring med denne meget billige gasbrænder fra Biltema? Den koster kr 329,-
Mon den er noget værd eller er man medre stillet med at investere i den dyrere Jetboil i stedet? Er normalt noget skeptisk overfor denne slags billige varer...
Mon den er noget værd eller er man medre stillet med at investere i den dyrere Jetboil i stedet? Er normalt noget skeptisk overfor denne slags billige varer...
Bilag:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 8 måneder siden #19863
af gronlund
Always have a Dream..!!
Forget about the plans
that didn’t seem to work out right,
but don’t forget to always have a dream
Har du brug for lidt Tips & Trix til brug på fjeldvandring og vandreture, er du velkommen til at besøge min hjemmeside: www.hvorfordet.dk
Søger du oplysninger om...
Besvaret af gronlund på emne Biltema gasbrænder
Ser rigtig spændende ud, - bortset fra vægten (480gr)
Kunne være et forsøg værd til den pris (329,-)
Find den her: www.biltema.dk/da/PAXNews/201511/Friluft...W-37667/?artId=37667
Kunne være et forsøg værd til den pris (329,-)
Find den her: www.biltema.dk/da/PAXNews/201511/Friluft...W-37667/?artId=37667
Always have a Dream..!!
Forget about the plans
that didn’t seem to work out right,
but don’t forget to always have a dream
Har du brug for lidt Tips & Trix til brug på fjeldvandring og vandreture, er du velkommen til at besøge min hjemmeside: www.hvorfordet.dk
Søger du oplysninger om...
Følgende bruger(e) sagde tak: mette2927
8 år 8 måneder siden #19864
af Overgaard
Med venlig hilsen
Casper Overgaard
Besvaret af Overgaard på emne Biltema gasbrænder
Har selv tænkt den samme tanke. Ifht. Specs ser den jo fin ud på papiret, men ville nok prøve den af på en mængde mindre ture, før jeg satte min lid til at den skulle køre upåklageligt på en længere tur.
Men der ud over må det siges at biltema da virkelig har steppet op
vil personligt ud og ha deres mini brænder i morgen og teste den af. Og for den sags skyld også deres lille grydesæt (2 gryder 0,5 + 0,9L)
Har selv i forvejen 2 andre af deres tidligere gasbrændere, og de har virket upåklageligt. Den ene er med slange og 3 foldbare ben. Den hverken fylder eller vejer ret meget (280g) og er utrolig stabil, til hvis man skal ha' gang i de støre blus. Problemet med de gasbrændere man skruer oven på er jo at det hurtigt bliver meget vakkelvornt.
Nu kom jeg vidst ud på et sidespor
men synes da afgjort du skal prøve at købe den (og gemme kvitteringen) om ikke andet kan den jo på et senere tidspunkt opgraderes og så har man en ekstra hvis man skulle finde på at slæbe en ven med der ikke har grej til det
Men der ud over må det siges at biltema da virkelig har steppet op

Har selv i forvejen 2 andre af deres tidligere gasbrændere, og de har virket upåklageligt. Den ene er med slange og 3 foldbare ben. Den hverken fylder eller vejer ret meget (280g) og er utrolig stabil, til hvis man skal ha' gang i de støre blus. Problemet med de gasbrændere man skruer oven på er jo at det hurtigt bliver meget vakkelvornt.
Nu kom jeg vidst ud på et sidespor

Med venlig hilsen
Casper Overgaard
- stokrenden
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 226
8 år 8 måneder siden #19865
af stokrenden
b
Besvaret af stokrenden på emne Biltema gasbrænder
Ja 200 kr for en Fire Maple Hornet er en rigtig god pris:
www.biltema.dk/da/Fritid/Friluftsliv/Gas...sbrander-26-W-37666/
En Fire Maple FMS-X1 til 330 kr er heller ikke værst: www.biltema.dk/da/Fritid/Friluftsliv/Gas...skokken-14-kW-37667/
En Fire Maple FMS-X1 til 330 kr er heller ikke værst: www.biltema.dk/da/Fritid/Friluftsliv/Gas...skokken-14-kW-37667/
b
Følgende bruger(e) sagde tak: mette2927
8 år 8 måneder siden #19868
af Jens
Besvaret af Jens på emne Biltema gasbrænder
I Facebook gruppen "For os der bruger Trangia, ...." er der en lang tråd om Biltemas Jetboil-klon.
Selv var jeg forbi at checke den ud for et par dage siden. Og var liiiige ved at købe den, men så kom jeg i tanke om at jeg jo IKKE gider Jetboil-conceptet
. Så sparede jeg de penge 
/Jens
Selv var jeg forbi at checke den ud for et par dage siden. Og var liiiige ved at købe den, men så kom jeg i tanke om at jeg jo IKKE gider Jetboil-conceptet

/Jens
8 år 8 måneder siden #19872
af mette2927
Besvaret af mette2927 på emne Biltema gasbrænder
Tak, Jens. Har lige læst en lang og virkelig underholdende tråd på facebook.
Køber den og tager den med på Outsite træf i april. Så kan den jo blive testet mod andre mærker.
Køber den og tager den med på Outsite træf i april. Så kan den jo blive testet mod andre mærker.
Tid til at oprette siden: 0.239 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333