- Modtagne Tak: 1
energibarer på turen
4 år 5 måneder siden #32414
af Sander
energibarer på turen blev oprettet af Sander
Når nu det er 1. januar kan man fint benytte dagen på at lave et par opslag på forummet.
Jeg har i løbet af 2018 afprøvet et utal af energibarer på vandreturene. Mange er gode den 1. dag eller 2. Derefter bliver man bare træt af dem også selvom man varierer imellem dem.
Min bedste energibar er klart Anton B's marcipanbrød. Dem bliver man ikke så træt af over flere dage, synes jeg.
Hvad her I andre af gode/dårlige erfaringer med disse?
vh Sander
Jeg har i løbet af 2018 afprøvet et utal af energibarer på vandreturene. Mange er gode den 1. dag eller 2. Derefter bliver man bare træt af dem også selvom man varierer imellem dem.
Min bedste energibar er klart Anton B's marcipanbrød. Dem bliver man ikke så træt af over flere dage, synes jeg.
Hvad her I andre af gode/dårlige erfaringer med disse?
vh Sander
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
4 år 4 måneder siden #32458
af Allan
Besvaret af Allan på emne energibarer på turen
Jeg er glad for müslibarer fra supermarkeder, de er billige og fås med forskellige smage/indhold. Jeg har hørt at det sukker som binder kornene sammen hurtigt omsættes til energi af kroppen, mens at de forskellige kornsorter omsættes til energi noget langsommere, hvorfor at müslibarer er gode til at holde et mere stabilt blodsukker. De er dog ikke de eneste jeg har med.
Selvom det ikke er barer, så er " gorp "-blanding også godt (nødder, rosiner, ranebær og M&M's) — M&M's er en god måde at have chokolade med i varmere områder, da man undgår at få smeltet vhokolade på fingrene.
Er jeg i kolde områder (fx vinterfjeld), undgår jeg ting med meget karamel, fx Snickers, da karamellen bliver meget hård i kulden.
Selvom det ikke er barer, så er " gorp "-blanding også godt (nødder, rosiner, ranebær og M&M's) — M&M's er en god måde at have chokolade med i varmere områder, da man undgår at få smeltet vhokolade på fingrene.
Er jeg i kolde områder (fx vinterfjeld), undgår jeg ting med meget karamel, fx Snickers, da karamellen bliver meget hård i kulden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.219 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333