Let termoflaske?

Mere
4 år 4 måneder siden #32510 af pcpnielsen
Let termoflaske? blev oprettet af pcpnielsen
Har hidtil lavet varmt vand, når det skulle bruges da det bare var til mig selv. Men nu med børn og turfæller, så kan jeg nu se det ville være smart med en termoflaske til varmt vand.

Kan se at Stanley er kommet med en "Stanley Ceramivac Bottle 0,7 L" som vejer blot 420 gram. Det er så på bekostning af at kun kan holdes varmt i 9 timer - hvilket til mit behov er rigeligt.

Er der andre modeller jeg har overset som en herinde kan anbefale?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 4 måneder siden #32519 af milo
Besvaret af milo på emne Let termoflaske?
THERMOS LIGHT som friluftsland har, ville være et super godt alternativ også på vægten/prisen

• Eventyrinorden
  • Bruger
  • Bruger
  • Friluftslivs entusiast der brænder for lokale eventyr! Følg mig på : www.facebook.com/Eventyrinorden og Instagram: www.instagram.com/Eventyrinorden
Mere
4 år 3 måneder siden #32535 af Eventyrinorden
Besvaret af Eventyrinorden på emne Let termoflaske?
for mig er forskellen mellem stanley og thermos. særligt vægt og deres låg. stanley låg er ren skrue, og det meget simpelt og solidt. Men kræver to hænder, og dermed må man kunne sætte koppen fra sig.
Thermos er lettere end stanley normal. men deres låg er skrue med en klik åben og luk funktion. Den kan klares med en hånd(samme som holder thermokanden. der med er den anden hånd fri til en kop.
den er god nok til sirius patruljerne , så den holder også varm, den har jeg selv og er meget tilfreds.

-Norden er fyldt med eventyr !
www.facebook.com/Eventyrinorden/

Tid til at oprette siden: 0.203 sekunder