- Modtagne Tak: 1
Stormkøkken
- Basknudsen
-
Emne forfatter
- Bruger
-
Less
Mere
3 år 10 måneder siden #33094
af Basknudsen
Stormkøkken blev oprettet af Basknudsen
Hej
Jeg er i tvivl om jeg skal købe en Trangia eller et billigere sæt fra Biltema.
Hvad siger I, om for og imod til de forskellige sæt?
Jeg er ca. ude et par gange om året med min datter og med en kammerat der bruger Trangia.
På forhånd tak.
Mvh.
Lasse
Jeg er i tvivl om jeg skal købe en Trangia eller et billigere sæt fra Biltema.
Hvad siger I, om for og imod til de forskellige sæt?
Jeg er ca. ude et par gange om året med min datter og med en kammerat der bruger Trangia.
På forhånd tak.
Mvh.
Lasse
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
3 år 10 måneder siden #33095
af Panie
Besvaret af Panie på emne Stormkøkken
Vil råde dig til at købe et Trangia sæt. Med dit behov har du det for resten af livet. Det billigste Trangia sæt jeg lige pt kan finde koster 350 kr, det er 100 kr dyrere end sættet fra biltema. Du kan få enkelte dele til Trangia, du kan skifte til andre gryder hvis du har lyst med Trangia. Trangia fåes i mange forskellige sammensatte sæt. Alt efter behov og temperament kan du få med teflon belægning, HA hårdt anodiserede, Duossal udvendig alu/indvendig rustfri osv. Vil klart købe Trangia og evt. senere tilkøbe en gasindsats, det gør det så meget nemmere både af hensyn til regulering af varme og rengøring.
- Basknudsen
-
Emne forfatter
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 1
3 år 10 måneder siden - 3 år 10 måneder siden #33096
af Basknudsen
Besvaret af Basknudsen på emne Stormkøkken
Tak for svar.
Jeg hælder også mest til Trangia. Er mest lun på en 25 model. Har du et link til Trangia’en du snakker om?
Det skal siges at jeg kan få det andet storkøkken for 150,-.
Jeg hælder også mest til Trangia. Er mest lun på en 25 model. Har du et link til Trangia’en du snakker om?
Det skal siges at jeg kan få det andet storkøkken for 150,-.
Sidste redigering: 3 år 10 måneder siden ved Basknudsen.
3 år 10 måneder siden #33097
af Panie
Besvaret af Panie på emne Stormkøkken
Hej.
Må tilstå jeg var lidt for hurtig fordi den pris på 350 kr er for 27´er sættet som er en mindre udgave. Men det her sæt er det billigste jeg lige umiddelbart kan finde ; www.grejfreak.dk/outdoorshop/product/tra...-1-ultra-light-2111/
Må tilstå jeg var lidt for hurtig fordi den pris på 350 kr er for 27´er sættet som er en mindre udgave. Men det her sæt er det billigste jeg lige umiddelbart kan finde ; www.grejfreak.dk/outdoorshop/product/tra...-1-ultra-light-2111/
- Per Sørensen
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 3
3 år 10 måneder siden #33099
af Per Sørensen
Besvaret af Per Sørensen på emne Stormkøkken
Hej vi startede med trangia men fandt ud af at det ikke var godt når vi lavede mad med syrlige fødevarer så nu bruger vi tatonga stormkøkken med gryder i rustfrit stål det er 150g tungere end det store trangia men det kan holde til alt
- fætter guf
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 4
3 år 10 måneder siden #33100
af fætter guf
Besvaret af fætter guf på emne Stormkøkken
Der er så meget at vælge mellem. Trangia er godt og gennemprøvet, med duosal virker gryderne som normale gryder. Dvs. Ingen aluminium i madden.
Optimus terra he og et gasblus eller primusses trangia vil jeg mene er noget bedre end trangia. Men vi snakker så ca 1000kr hvor trangia duosal uden gasbrænder er noget billigere.
Optimus terra he og et gasblus eller primusses trangia vil jeg mene er noget bedre end trangia. Men vi snakker så ca 1000kr hvor trangia duosal uden gasbrænder er noget billigere.
Tid til at oprette siden: 0.208 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333