Stormkøkken

Mere
4 år 4 måneder siden - 4 år 4 måneder siden #33101 af Basknudsen
Besvaret af Basknudsen på emne Stormkøkken
Ok, tak for svar.

Jeg har fået lidt at kigge efter. Jeg kender ikke Tatonga og hedder den Primus Trangia?

Jeg vidste ikke det var et problem med alu når man lavede mad, og slet ikke når du måske skal bruges max. 5 weekender om året.
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Basknudsen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 4 måneder siden - 4 år 4 måneder siden #33106 af fætter guf
Besvaret af fætter guf på emne Stormkøkken
Alu og bla. tomat er en skidt ide. Det smager grimt og det er usundt.
Primus heder primetech stove set. Jeg ville selv købe 2,3l sættet. Bemærk der er ikke pande med, men bunden af en gryde kan nu også det meste.
Trangia 25-21 som er duosal er heller ikke dumt. Den er med sprit men kan opgraderes til gas. Man kan godt få et godt tilbud.
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved fætter guf.

Mere
4 år 4 måneder siden #33110 af Skotte
Besvaret af Skotte på emne Stormkøkken
Alu og sure eller meget salte fødevarer kan være en dårlig kombination. Men det er mest hvis maden tilbringer lang tid i gryden, den skal ikke stå til næste dag. Hvis det handler om at koge en ret sammen er der ikke nogle problemer. Og slet ikke hvis det er nogle få gange om året.
Hvis jeg fx har pakket leverpostej eller spegepølse ind i alufolie og gemt/glemt det i fryseren i længere tid kan jeg se at folien er blevet ætset.
Skotte

Mere
4 år 3 måneder siden #33122 af fætter guf
Besvaret af fætter guf på emne Stormkøkken

Skotte skrev: Alu og sure eller meget salte fødevarer kan være en dårlig kombination. Men det er mest hvis maden tilbringer lang tid i gryden, den skal ikke stå til næste dag. Hvis det handler om at koge en ret sammen er der ikke nogle problemer. Og slet ikke hvis det er nogle få gange om året.
Hvis jeg fx har pakket leverpostej eller spegepølse ind i alufolie og gemt/glemt det i fryseren i længere tid kan jeg se at folien er blevet ætset.
Skotte

En omgang kødsovs med flåede tomater i syntes jeg nu bliver ødelagt bare i den tid det tager at tilberede det. måske er jeg bare sart.

Tid til at oprette siden: 0.258 sekunder