Kvinder i friluftslivet

Fantastisk

Mere
9 år 6 måneder siden #15577 af CStuwitz
Fantastisk blev oprettet af CStuwitz
Nu skal vi rigtig sladre om alt det sjove.

Nej, jeg har efterspurgt dette hjørne, fordi der er nogle ting der bare giver mere mening at spørge om her.

Undertøj, menstruation på tur mm.

Og måske kan vi arrangere kvindeture med tiden.

Christina Stuwitz

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 6 måneder siden #15595 af MAS
Besvaret af MAS på emne Fantastisk
Nu er der jo altid risiko for at lyde gammel og forstokket, men kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes om et "kvindehjørne" her på foraet. Jeg tror jeg synes det er lidt ved siden af foraets oprindelige formål og indhold. Et det ikke lidt som hvis nogen nu kræver et "homohjørne" for bøsser med udelivs interesser. (og har absolut intet imod bøsser eller hvad det politiske korrekte udtryk nu er)

Mvh MS

Mere
9 år 6 måneder siden #15598 af Chrisis
Besvaret af Chrisis på emne Fantastisk
Du har på mange måder ret. Hvorfor skal vi have særbehandling?
Men hvad nu hvis det ikke er særbehandling, men bare et forum med plads til særinteresser? Præcis som bushcraft, letvægtsvandring, fotonørderi og hvad har vi.
Kvinder døjer med sære udfordringer; fx er der allerede gang i en samtale om sportsBH'er af uld, og jeg kan sagtens forestille mig, at vi senere kommer til at tale om hvordan man bedst får pakket sine blodige bind+tamponer ind, så man kan undgå at efterlade dem i fjeldet…
Selvfølgelig kunne man sagtens oprette en tråd om dette i et andet hjørne her på foraet, men her er flest aktive mænd, og det virker måske ikke helt så oplagt at spørge Jer til råd om den slags :)

Mere
9 år 6 måneder siden #15599 af CStuwitz
Besvaret af CStuwitz på emne Fantastisk

MAS skrev: Nu er der jo altid risiko for at lyde gammel og forstokket, men kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes om et "kvindehjørne" her på foraet. Jeg tror jeg synes det er lidt ved siden af foraets oprindelige formål og indhold. Et det ikke lidt som hvis nogen nu kræver et "homohjørne" for bøsser med udelivs interesser. (og har absolut intet imod bøsser eller hvad det politiske korrekte udtryk nu er)

Mvh MS

Det var nu mere for at skåne de "sarteste" mænd, så de netop slap for kvindedetaljerne.

Men hvis du har noget at bidrage med, så byd da ind, køn underordnet.

Christina Stuwitz

Mere
9 år 6 måneder siden #15603 af CStuwitz
Besvaret af CStuwitz på emne Fantastisk

MAS skrev: OK, kan jeg så få oprettet et "bøssehjørnet" så jeg kan snakke udeliv og ude interesser med ligesindede ?

Mvh MAS

Nu kender jeg dig ikke, men jeg synes da det var pokkers meget oprør mod at jeg og andre kvinder kan få lov til at snakke om hvordan man tackler menstruation, bh-er og andre kvinderelaterede problematikker.

Hvis du føler, at du som homoseksuel har samme udfordringer, så skal du da bare forhøre dig om der er stemning for det herinde, og bede om et fora.

Jeg er da ærgerlig på dine vegne over at du føler dig så provokeret af det her MAS. Det var bestemt ikke min intention at få en til at føle sig utilpas, nærmere at få en del til ikke at gøre det.

Men jeg skal da overveje at flytte mine overvejelser ud i det åbne i steder. Måske mændene også har gode råd til om mooncups eller tamponer er bedst, de har jo også kontakt med kvinder.

Christina Stuwitz

Mere
9 år 6 måneder siden #15609 af MAS
Besvaret af MAS på emne Fantastisk
Jeg er bare modstander af at give plads til for mange særinteresser og interesse nicher, da disse har en tendens til at fjerne foraet mere og mere fra hvad som gjorde det til en succes fra starten (generel betragtning) og vi kan alle sammen finde et interessefelt som specielt interesserer os og som vi synes skal includeres. jeg har absolut ikke noget imod kvinder eller et "kvinde" hjørne, men jeg har noget imod man udvander foraet med for mange sær interesser.

Og så meget er der vist heller ikke som adskiller kvinder fra mænd på tur, jeg har foreløbig kun hørt om tamponer og menstrution

Mvh MAS

Tid til at oprette siden: 0.243 sekunder