- Modtagne Tak: 83
Fantastisk
MAS skrev: Jeg er bare modstander af at give plads til for mange særinteresser og interesse nicher, da disse har en tendens til at fjerne foraet mere og mere fra hvad som gjorde det til en succes fra starten (generel betragtning) og vi kan alle sammen finde et interessefelt som specielt interesserer os og som vi synes skal includeres. jeg har absolut ikke noget imod kvinder eller et "kvinde" hjørne, men jeg har noget imod man udvander foraet med for mange sær interesser.
Og så meget er der vist heller ikke som adskiller kvinder fra mænd på tur, jeg har foreløbig kun hørt om tamponer og menstrution
Mvh MAS
Og nu blev du meget mere konstruktiv,

Jeg kan godt se hvad du mener, og har hele tiden givet udtryk for at jeg godt forstår din argumentation.
Men min interneterfaring er, at mange mænd gerne vil slippe for at tage stilling til disse ting. Jeg tror ikke det her hjørne kommer til at blive brugt til en farlig masse, men jeg tror at de ting der er herinde, kommer til gavn.
Christina Stuwitz
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333