Kvinder i friluftslivet

De der uld-bher

Mere
9 år 1 uge siden #15580 af CStuwitz
De der uld-bher blev oprettet af CStuwitz
Kan de noget. Andet end at trække penge ud af lommen på kvinder?

Jeg er i meget høj grad en frossenpind, men overvejer om de er nice-to-have, eller om de faktisk er need-to-have?

Christina Stuwitz

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 1 uge siden #15586 af CachTiger
Besvaret af CachTiger på emne De der uld-bher
Jeg har godt nok aldrig prøvet en ulden bh, for mig lyder det lidt som et lævn fra krigen ;-) Jeg har også svært ved at tro, at det giver betydeligt mere varme med mindre man er udstyret som Linse Kesler :-)
Jeg har også problemer med at jeg fryser og jeg bruger uldent undertøj som værn mod kulden. Det dækker trods alt et større areal.
Hvis jeg skulle ændre noget inden for bh ville jeg måske nærmere se efter noget i et hurtigtørrende materiale da jeg syntes det er et problem at en svedig bh gnaver.

Med venlig hilsen
Jannie
Følgende bruger(e) sagde tak: CStuwitz

Mere
9 år 1 uge siden #15589 af Ennamaria
Besvaret af Ennamaria på emne De der uld-bher
Jeg har aldrig set en uld-BH. Men da jeg havde fået tvillinger, og havde haft problemer med amning og brystbetændelse tidligere, fik jeg en hjemmestrikket bolero til at dække brystpartiet med. Det var super-skønt og varmt, og jeg var virkelig glad for den. Det er nu mange år siden, og den er pist væk.

Jeg går nu med en løbe-bh fra PureLime, som jeg er vældig glad for, og altid med en ulden t-shirt over om foråret og efteråret og i fjeldet.

Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne

Mere
9 år 1 uge siden #15590 af Ennamaria
Besvaret af Ennamaria på emne De der uld-bher
For mig er en BH en ting, der skal støtte barmen godt under aktivitet, og jeg er ikke sikker på, at den uldne BH, som jeg lige har set hos SpejderSport gør tricket.

Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne

Mere
9 år 1 uge siden #15591 af CStuwitz
Besvaret af CStuwitz på emne De der uld-bher

Ennamaria skrev: For mig er en BH en ting, der skal støtte barmen godt under aktivitet, og jeg er ikke sikker på, at den uldne BH, som jeg lige har set hos SpejderSport gør tricket.

Nej, jeg tænkte nemlig også at det var et salgstrick, mere end noget andet. Tænkte også at en god sportbh e.l. kan det samme, og så er der ingen generende syninger på skuldrene.

:cheer:

Christina Stuwitz

Mere
9 år 1 uge siden #15596 af Chrisis
Besvaret af Chrisis på emne De der uld-bher
Jeg havde kig på dem da jeg boede i Grønland - når jeg var på ski og det var rigtig koldt, men jeg stadig ikke havde så mange lag på, fordi langrend får sveden til at springe :) Så blev min almindelige PureLime helt vildt kold, fordi den blev pladdervåd. Også selvom jeg havde uld udover.
Men jeg har for store bryster til uldbh'erne, så det blev aldrig aktuelt.
Til gengæld havde min veninde købt en, da hun skulle besøge mig og gik på ski med pulk, overnatning i telt og det hele i ti dage. I minus 30 grader.
Hun var begejstret for ulden, fordi den ikke afkølede huden. Men så vidt jeg husker gav den sig ret meget, så man skal nok ikke forvente så meget hold. Men sådan er friluftstøj til kvinder jo generelt ikke så godt til runde former…

Tid til at oprette siden: 0.261 sekunder