Kvinder i friluftslivet

De der uld-bher

Mere
9 år 1 uge siden #15677 af CStuwitz
Besvaret af CStuwitz på emne De der uld-bher

SusDal skrev: Tjaaaa.... jeg er jo i den lykkelige situation, at jeg har så små bryster, at jeg bare kan droppe bh'en :woohoo:

Jeg behøver faktisk heller ikke gå med bh, mine bryster er meget korte :lol: Men jeg er en frossenpind af rang, så det er lige så meget derfor. Men jeg har brugt en syntetisk bh som disse og det har faktisk været helt ok, for den har varmet og da der ikke er andet end flade sømme, så har den ikke gnavet nogle steder.

Christina Stuwitz

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 5 dage siden #15796 af CStuwitz
Besvaret af CStuwitz på emne De der uld-bher
Var på Outlet (i Odense) i går, og fandt mig et par uldtrusser (og sokker og en vest) fra Smartwool. De var sat ned til den nette pris af 200kr. :P

Jeg har testet dem i dag, og de er fantasiske. Det er uden sammenligning de mest behagelige trusser jeg har ejet, nogensinde og jeg tror faktisk at jeg vil tage mod til mig og bestille en af deres bher også.

Jeg er meget sart mht tøj (jeg er meget sensitiv), og det er altid et sats når jeg prøver noget nyt, men både underbukserne og den lækre vest fra smartwool er totalt lækre, og strømperne er også lækre.

Christina Stuwitz
Følgende bruger(e) sagde tak: Ia2015

Mere
8 år 1 måned siden #20326 af mearleth
Besvaret af mearleth på emne De der uld-bher
Jeg har 2 uldbh'er (Icebreaker og Devold) og jeg er rigtig glad for dem. De varmer og holder en varm under aktivitet hvor man bliver svedig. Men det er sandt at de ikke støtter noget særligt. Det meste af tiden er det ikke noget problem for mig - blot løbeture på de dage om måneden hvor man har ekstra vand i kroppen har jeg brug for noget mere støttende.
En ting jeg særligt godt kan lide ved dem er at de er rare at sove med. Så på vandreture/overnatninger i den kolde tid hvor man gerne undlader at slippe sin kropsvarme ud ved at klæde sig af til skindet inden sovetid, er de guld værd. Dog oplevede jeg på vandretur i påsken at de, fordi den ikke "løfter og støtter" havde gnavet mig i huden under det ene bryst. Men så havde jeg også haft den på non-stop i 3 dage ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: CStuwitz, Ia2015

Tid til at oprette siden: 0.220 sekunder