- Modtagne Tak: 41
Når man skal, så skal man jo
Ennamaria skrev:
Alternativt til klap-ned-bukser, som jeg ikke kan se fordelen ved, skulle man have bukser, som kunne lynes op eller åbnes forneden, ligesom i en bodystocking, og have tilsvarende trusser på... Men hvem laver lige sådan nogle til os
Man må da helt klart eksponere mindre bar hud med klap-ned-bukser, når man ikke skal have bukserne helt ned omkring lårene. Men jeg kan godt se, at din videreudvikling af ideen Ennamarie, vil være langt nemmere og mere effektiv mod både myg og kulde. Her er sgu da mulighed for nyudvikling. - tror du skal skynde dig at ta' patent på modellen i hele EU

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fordelene er at at man ikke behøver at tage så meget tøj af, når man skal på toilettet, så man er ikke så udsat for sne, regn, vind, kulde og myg. Desuden er det også muligt at "sætte sig" mere diskret, end med traditionelle bukser, hvis man er et sted uden træer og store sten, man kan sætte sig bag.
Ulemperne er når drop seat lynlåsen lyner sig fast i foret, når man skal lukke drop seat åbningen efter brug (arghh) og at det kun fungerer godt når inderlaget er med elastiklinning (skiundertøj fungerer dermed rigtigt fint som inderste lag)
Hmm. Skrædderen her går lige i tænkeboks.
Christina Stuwitz
elsa skrev: Drop seat er vejen frem - jeg har ikke brugt andet som skalbuks de sidste 10 år, først en Mountain Hardware model, som nu er slidt op og udskiftet med en Norrøna, hvor sele-delen kan afmonteres ( www.norrona.com/en-GB/Products/3007-13/6...veggen-dri3-pants-w/ )
Jeg vil enormt gerne prøve sådan et par dropseat, hvor selerne kan afmonteres. Der er vel ikke nogen der kender en forhandler i DK?
CStuwitz skrev: Ja, de stiller jo unægteligt krav til det man har under også. Ideen med en bodystocking er ikke dum, men jeg husker mine fra 80erne som ekstremt ubehagelige med den store knold af en lukning et ret udsat sted som noget der ville kunne give ubehagelige slidsår, men så skal man flytte åbningen så de lukker op bagpå som bukserne fx.
Hmm. Skrædderen her går lige i tænkeboks.
Selvfølgelig det havde jeg ikke et øjeblik overvejet - hvis man har almindelige trusser på er man jo næsten lige vidt...
Så er det måske her der er basis for udvikling af nyt produkt til friluftliv. C.Stuwitz du må hellere skynde dig at søge patent i hht. den nye patentdomstol

Christina Stuwitz
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333