Kvinder i friluftslivet

Når man skal, så skal man jo

Mere
8 år 6 måneder siden #17589 af Ennamaria
Drop "drop seat" løsningen, da har man alligevel hele røven bar.
Denne her mulighed, på billedet til højre, må være vejen frem:
www.phdesigns.co.uk/toilet-access-on-one...suits-and-wind-suits

Så skal man bare skubbe trusserne lidt til siden, så kan man det hele uden at blive helt kold eller myggestukket :)

Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 6 måneder siden #17597 af CStuwitz
Jeg så dem du linkede yil på FB. Det så faktisk rigtig fornuftigt ud. Det der er det største problem, men det er det jo uanset, er om man får dryppet ordentlig af. Det er unægteligt sværere at lave en punanihelikopter, end et snabelhelikopter. :lol:

Men med de gode elsatiske uldtrusser under, så er elastisiteten i forhold til at trække trusserne til side ikke et problem. Så skal de bare blive der, eller man skal være god til at balancere. :silly:

Christina Stuwitz

Mere
8 år 5 måneder siden #18249 af Asar
Besvaret af Asar på emne Når man skal, så skal man jo
Jeg tror, der er flere producenter, der laver bukser med den lynlås, der går hele vejen om bagpå. Jeg har selv et par Haglöfs Sharkfin Bib pants. Dem laver de så ikke mere, men måske nogle andre. Jeg har ikke lige tjekket det. Men jeg syntes, jeg har set flere.
For øvrigt bruger jeg altid et tyndt trusseindlæg til at tage evt. "dryp" med. Så holder trusserne også lidt længere :P

Mere
8 år 1 måned siden #20325 af mearleth
Dette er jo en vældig interessant tråd :-) Fedt at så mange går i løsningsmode. Jeg er helt med på omkvædet om at alt for meget (nærmest alt) friluftsudstyr grundlæggende er udviklet til mænd og deres behov.

Som ekstra input i debatten her vil jeg linke til en artikel i mit YNDLINGSMAGASIN nemlig Womens Adventure Magazine:
www.womensadventuremagazine.com/hikingba...mer-peeing-outdoors/

Artiklen her er skrevet af forfatteren til bogen "How to shit in the woods".

Til jer kreative gør-det-selv kvinder: hvad med at melde jer til Fjeldgruppens Sy selv friluftsudstyr workshop 24.-25 januar? Så har i ihvertfald 2 dage til at prøve at realisere nogle af de udstyrsideer som vælter ud her i tråden :-) Tjek
fjeldgruppen.dk/sy%20selv%20udstyr.html
Følgende bruger(e) sagde tak: Ennamaria, CStuwitz

Tid til at oprette siden: 0.252 sekunder