- Modtagne Tak: 83
Kvinder i friluftslivet
Den tid på måneden
9 år 3 måneder siden #15876
af CStuwitz
Christina Stuwitz
Den tid på måneden blev oprettet af CStuwitz
Jeg vil bare lige smide et link til en leave-no-trace-løsning, som jeg kan anbefale. Har ikke brugt andet i 10 år nu. Det har i de ti år kostet mig 250kr. Det er 25kr/år, eller ca 2kr/pr cyklus. Så er der altså lidt bedre råd til alt det andet udstyr.
Menstruationskop
Jeg vil gerne lovprise den og fortælle om ulemperne, hvis nogle har brug for det, men nu er anbefalingen givet videre i første omgang.
Menstruationskop
Jeg vil gerne lovprise den og fortælle om ulemperne, hvis nogle har brug for det, men nu er anbefalingen givet videre i første omgang.
Christina Stuwitz
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6 år 3 måneder siden #29366
af lela
Besvaret af lela på emne Den tid på måneden
Hvordan med tømning og rengøring på tur? Jeg bruger stort set kun min cup på toiletter hvor der er en håndvask ved siden af. Måske er jeg bare fummelfingret jeg ved det ikke, eller også mangler jeg lidt øvelse, jeg har bare fundet ud af at jeg helst skal have håndvasken lige i nærheden.
6 år 3 måneder siden #29390
af CStuwitz
Christina Stuwitz
Besvaret af CStuwitz på emne Den tid på måneden
Du skal have en flaske med vand, eller noget toiletpapir med. Papiret kan brændes.
Grav blodet ned, og brænd papiret af, hvis det ikke er for tørt.
Det er faktisk ikke en fordel at rense koppen helt tør med papir under tømninger, da den så ikke lige er så let at sætte i igen, så jeg insisterer på at den skal kunne skylles/renses grundigt en gang om dagen, så evt. kan man lige hælde den over med kogende vand ved aftentømningen.
Men selvfølgelig kommer der lidt blod på fingrene, men det fjerner jeg med en desinficeringsserviet (Neutral har nogen). Så egentlig er det slet ikke et problem for mig.
Grav blodet ned, og brænd papiret af, hvis det ikke er for tørt.
Det er faktisk ikke en fordel at rense koppen helt tør med papir under tømninger, da den så ikke lige er så let at sætte i igen, så jeg insisterer på at den skal kunne skylles/renses grundigt en gang om dagen, så evt. kan man lige hælde den over med kogende vand ved aftentømningen.
Men selvfølgelig kommer der lidt blod på fingrene, men det fjerner jeg med en desinficeringsserviet (Neutral har nogen). Så egentlig er det slet ikke et problem for mig.
Christina Stuwitz
Tid til at oprette siden: 0.200 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333