Kvinder i friluftslivet

Tøsetur

Mere
7 år 11 måneder siden #21040 af CachTiger
Tøsetur blev oprettet af CachTiger
Halløjsa :)

I denne weekend har der været en tråd på facebook som blev startet meget uskyldigt op af en kvinde der havde købt sit første telt. Hun startede eventyret i baghaven, da hun var utryg ved at sove alene i naturen. Desværre var der en klovn der blandede sig og mente det kun var 8 årige der var bange for naturen og mørket.

Tråden satte nogen tanker igang hos mig, for hun er sikkert ikke alene om at være utryg i naturen om natten.

Derfor: Er der måske stemning for at lave en tøsetur? En tur kun for dem der bliver forskrækkede når noget pusler i skovbunden, dem der har problemer med at finde et passende træ at gemme sig bag når de skal tisse, dem der syntes at det kribler og krabler lige rigeligt ved bålet om aftenen og dem der er bange for bøhmænd når mørket sænker sig :pinch:

Hvis der er stemning for det vil jeg gerne skrue en lille weekendtur sammen i det sønderjyske på Gendarmstien eller Alsstien i weekenden 21. til 23. august. (med forbehold for at familien måske har planer som jeg ikke kender)

Med venlig hilsen
Jannie
Følgende bruger(e) sagde tak: Outsite.dk, CStuwitz, Ia2015

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 11 måneder siden #21048 af CStuwitz
Besvaret af CStuwitz på emne Tøsetur
Det er jo mig, altså, der er lidt nervøs for ting der pusler. :lol:

Ikke så meget herhjemme, vel, ... eller ikke så meget på denne side af Lillebælt, skulle jeg vel sige. :whistle:

Men jeg vil umiddelbart gerne, men skal lige lidt tættere på, før jeg ved om jeg er ledig den weekend. Min mand er en del væk, og jeg har tre børn, så de kan ikke altid sådan liiiige afsættes.

Men lad os trække tråden op i løbet af sommeren.

Og det var godt nok en jævnt træls tone der blev lagt for dagen, der. Men vedkommende blev tilpas ignoreret til at putte sig.

Christina Stuwitz
Følgende bruger(e) sagde tak: Ia2015

Mere
7 år 11 måneder siden #21055 af Kjærhansen
Besvaret af Kjærhansen på emne Tøsetur
Det lyder altså ikke tosset med en tøsetur - ikke at jeg er bange for at det pusler eller noget, men jeg synes at tanken om at skulle sove helt alene i en shelter er lidt skræmmende...og så er jeg total nybegynder, så måske man kunne lære nogle fif :)

Mvh Marianne

Mere
7 år 11 måneder siden #21057 af Cille
Besvaret af Cille på emne Tøsetur
Jeg synes også det lyder som en rigtig god idé. Og så har jeg hørt fra pålidelige kilder (eller bare min moar) at Gendarmstien skulle være super fin.
Men jeg kan desværre ikke love jeg kan den weekend. Da eg er startet i skole igen der. Men jeg vil bestemt lige skrive det bag øret :)

Mere
7 år 11 måneder siden #21070 af Randi
Besvaret af Randi på emne Tøsetur
Jeg syndes det lyder som en spændende weekend tur, og vil være helt frisk på at tage med... :-)

Mere
7 år 11 måneder siden #21074 af CachTiger
Besvaret af CachTiger på emne Tøsetur
Hvor er det dejligt at der er opbakning til en tur i det sønderjyske :) Jeg går i gang med finplanlægningen og får lige datoen afklaret. I løbet af en til to uger er jeg klar med en plan og lægger turen op, men jeg kan da allerede nu røbe at jeg forventer at vi stikker næsen ind i Tyskland så hvis nogen skal have fornyet deres pas er der god tid til det.

Med venlig hilsen
Jannie
Følgende bruger(e) sagde tak: CStuwitz

Tid til at oprette siden: 0.235 sekunder