- Modtagne Tak: 83
Kvinder i friluftslivet
Tøsetur
7 år 9 måneder siden #21810
af CStuwitz
Christina Stuwitz
Hej
Beklager det sene svar. Selvsamme er kernen til at jeg ikke har kunnet. Født troede jeg det var i sommerferien, da jeg var i Norge, men da jeg opdagede det var en hverdagsweekend hjalp det desværre ikke så meget, da jeg 1, har sendt fri og først er hjemme ved mig selv omkring 16.30 om fredagen og 2, har skullet til barnedåb og holde fødselsdagsfest for min yngste.
Derfor.
Det vil helt sikkert også bedre passe mig bedst når det starter lørdag morgen, eller hvis man fx bare mødes fredag aften til mad, lejr og så går næste dag.

Jeg vil virkelig, virkelig også gerne, men drukner i hverdagslogistik.
Beklager det sene svar. Selvsamme er kernen til at jeg ikke har kunnet. Født troede jeg det var i sommerferien, da jeg var i Norge, men da jeg opdagede det var en hverdagsweekend hjalp det desværre ikke så meget, da jeg 1, har sendt fri og først er hjemme ved mig selv omkring 16.30 om fredagen og 2, har skullet til barnedåb og holde fødselsdagsfest for min yngste.
Derfor.
Det vil helt sikkert også bedre passe mig bedst når det starter lørdag morgen, eller hvis man fx bare mødes fredag aften til mad, lejr og så går næste dag.

Jeg vil virkelig, virkelig også gerne, men drukner i hverdagslogistik.

Christina Stuwitz
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
7 år 4 måneder siden #24313
af CachTiger
Med venlig hilsen
Jannie
Tøseturen på Gendarmstien er blevet genoprettet. Den er lagt i bededagsferien, med start fredag eftermiddag så forhåbentlig er der ikke problemer med arbejde og rejsetid om fredagen.
Håber på succes denne gang
Håber på succes denne gang

Med venlig hilsen
Jannie
Følgende bruger(e) sagde tak: CStuwitz
7 år 3 måneder siden - 7 år 3 måneder siden #24412
af Randi
Jeg er helt frisk ☺
Jeg kan have Ca 4 med i bilen.
Evt kunne det være rart at dele telt, så alle ikke slæber telt med til 2,3 eller 4
Jeg kan have Ca 4 med i bilen.
Evt kunne det være rart at dele telt, så alle ikke slæber telt med til 2,3 eller 4
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Randi.
Følgende bruger(e) sagde tak: CachTiger
Tid til at oprette siden: 0.234 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333