- Modtagne Tak: 1
Kvinder i friluftslivet
Tøsetur
7 år 11 måneder siden #21189
af Tikra
Hvis det er en weekend, der passer ind i min kalender, vil jeg også gerne med 
Jeg ved ikke, om turen er nævnt andre steder, for så må I gerne hjælpe mig hen rette sted, da det er længe siden, jeg sidst har været på Outsite

Jeg ved ikke, om turen er nævnt andre steder, for så må I gerne hjælpe mig hen rette sted, da det er længe siden, jeg sidst har været på Outsite

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
7 år 11 måneder siden #21209
af CachTiger
Med venlig hilsen
Jannie
Det er nemlig rigtigt. Der arbejdes på sagen. Status er at ruten er tænkt igennem. Den kommer til at gå fra Padborg til Broager. I alt ca. 33 km.
Det eneste jeg mangler er at tjekke op på om jeg skulle være ønsket på knægtens efterskole i den pågældende weekend. Da vi ligger vandrette for tiden for at nå det hele er jeg nok først helt klar midt i næste uge.
Når turen er helt klar bliver den oprettet under fællesture og jeg smider lige et link her også.
Det eneste jeg mangler er at tjekke op på om jeg skulle være ønsket på knægtens efterskole i den pågældende weekend. Da vi ligger vandrette for tiden for at nå det hele er jeg nok først helt klar midt i næste uge.
Når turen er helt klar bliver den oprettet under fællesture og jeg smider lige et link her også.
Med venlig hilsen
Jannie
Følgende bruger(e) sagde tak: Tikra
7 år 10 måneder siden #21313
af CStuwitz
Christina Stuwitz
Det er samme dag, som jeg kommer hjem fra Norge (er hjemme ved midnatstid).
Så jeg skal se på det logistiske om det på nogen måde er muligt (praktisk og i ork) at støde til.
Men det lyder virkeligt skønt.
Så jeg skal se på det logistiske om det på nogen måde er muligt (praktisk og i ork) at støde til.
Men det lyder virkeligt skønt.
Christina Stuwitz
Tid til at oprette siden: 0.228 sekunder
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Jeg har stadig plads til én, måske to...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333