Udendørs køkken??

Mere
11 år 3 måneder siden #6880 af Rasmus-Andersen
Hej folkens. Jeg vil lige høre om der er nogle af jer der nogensinde har prøvet at eksperimentere med udendørs køkken lidt lige som de forskellige de laver i nak og æd?

Jeg har set alle programmer nu og syntes de har nogle ret fede steder. Gamle ruiner osv.

Er der nogen der har prøvet det og evt. har nogle billeder til lidt inspiration?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 3 måneder siden #6888 af Rasmus-Andersen
Besvaret af Rasmus-Andersen på emne Udendørs køkken??
Jamen hvad ang. ruiner mener jeg at de i et par afsnit har lavet et køkken i resterne af hvad der engang var et hus. Der står et hjørne af en mur med hul til et vindue. Så er det dækket over.

Det er fordi jeg har en privat skov der grænser op til vores hus og jeg overvejer lidt at lave et udendørs køkken i skoven med noget shelter, bålplads osv.

Mere
11 år 3 måneder siden - 11 år 3 måneder siden #6892 af MortenA
Besvaret af MortenA på emne Udendørs køkken??
Jeg er lidt forvirret? Har du ruiner i din skov? Ellers er det koncept jo lidt svært...

Mit profil billede viser i øvrigt mig ved et selvbygget køkkenbord (ok jeg havde nogle slaver (aka spejdere) til det "hårde" arbejde) som der bygges mange af hvert sommer rundt omkring. De bliver dog alle brudt ned efter en uges tid.

I vores gruppe "snyder" lidt og medbringer nogle "lameller" som bordplade. Den gamle løsning med rafte "bordplader" er altså lidt for ujævn.

SH Morten

Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved MortenA.

Mere
11 år 3 måneder siden - 11 år 3 måneder siden #6903 af MortenA
Besvaret af MortenA på emne Udendørs køkken??

Ljunggren skrev: Brug kalmerbrædder.

Hvis den var til mig som et tip, så har lamellerne (som vi altså selv har lavet og genbruger) den fordel at de kan rulles sammen og lettere transporteres. Jeg har endnu ikke set et spejdercenter som lå inde med kalmerbrædder (men jeg kunne jo starte en lobbyistgruppe :-) )

For at gå tilbage til den oprindelige tråd: Er den lejrplads du tænker på til offentlig brug skal du nok tænke på at en offentlig løsning (desværre) skal være ektrem solid. Selv faste griller af støbejern og nedsat i beton "forvitre" ret hurtigt i det offentlige rum

SH Morten

Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved MortenA.

Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder