Kort til Garmin over Narvikfjeldene

Mere
9 år 1 måned siden #14688 af Søgaard

Vh Søgaard

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Birdbamse
  • Gæst
  • Gæst
9 år 1 måned siden #14693 af Birdbamse
Besvaret af Birdbamse på emne Kort til Garmin over Narvikfjeldene
Jeg er ikke sikker på at Garmin Norway Topo Pro - Harstad dækker det du skal bruge, men kan du ikke scanne kort og lægge ind i din Garmin som billed fil, ;)

Mere
9 år 1 måned siden #14695 af Otto
Da jeg kjøpte kart for min Garmin, het de to kartene i Norge jeg tok inn Mo i Rana og Bodø. Jeg mener å huske at det kartet som dekte Narvikområdet het Harstad. Nå ser jeg at Garmin selger noe som heter Nordland Nord, det dekker jo.

Men du har sikkert installert Norrbotten-kartet som dekker hele nordre Sverige. Det dekker også bitte litt inn på norsk område. Et problem med garmin i grensetraktene er at der hvor både det norske og det svenske kartet dekker så får du ikke opp noe på skjermen hvis du har begge kartene aktive samtidig. Du må inn å slå av det ene som aktivt, da funker kartet igjen.

Det er mulig de har forbedret dette nå med de nye kartene. Hvis ikke så må du inn i oppsett-menyen og velge kart der.
Otto

Man skal ikke i alle gjestebud fare, og ikke til alle skjettord svare.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ljunggren

Mere
9 år 1 måned siden #14697 af Søgaard

Ljunggren skrev: Har du installeret det Søgaard?

Nej, jeg har kun Garmins egne over det sydlige Sverige og DK

Vh Søgaard

Mere
9 år 1 måned siden - 9 år 1 måned siden #14700 af stokrenden
Her kan du se hvad Garmins forskellige Topo premium kort dækker: www.komplett.no/mlf/produkt/bilder/garmi...ium_dekningskart.pdf

Det kort der dækker Narvik er som før sagt Harstad og det koster omkring 2000 kr. så hvis du kan nøjes med Frikart er der mange penge at spare.

b
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved stokrenden.

Mere
9 år 1 måned siden #14707 af Otto

stokrenden skrev: Det kort der dækker Narvik er som før sagt Harstad og det koster omkring 2000 kr. så hvis du kan nøjes med Frikart er der mange penge at spare.

Det virket svært dyrt. Jeg mener det nye kartet Nordland Nord koster ca 1000 nok, og i dankske kroner blir det jo litt mindre.

Man skal ikke i alle gjestebud fare, og ikke til alle skjettord svare.

Tid til at oprette siden: 0.241 sekunder