- Modtagne Tak: 0
BackCountry Navigator kortdata
- Bnyboe
-
Emne forfatter
- Bruger
-
- Man ka' da vel altid finde plads til en dåsebajer i oppakningen...
Less
Mere
8 år 11 måneder siden #17253
af Bnyboe
\bjørn
BackCountry Navigator kortdata blev oprettet af Bnyboe
Hej
Er der eventuelt nogle der har erfariner med kortdata til brug med app'en BackCountry Navigator? I sig selv syntes jeg egentlig godt om app'en og har brugt den på nogle småture rundt i mit lokalområde. Jeg savner dog muligheder for at tilpasse kortdata til mit personlige behov, før jeg begiver mig ud i krakemutten med denne app. Jeg har gode erfaringer med at anvende det OpenStreetMap-data-bacerede OpenCycleMap, men det er selvsagt optimeret til cykelbrug, og specielt de topografiske data er mangelfulde.
\bjørn
Er der eventuelt nogle der har erfariner med kortdata til brug med app'en BackCountry Navigator? I sig selv syntes jeg egentlig godt om app'en og har brugt den på nogle småture rundt i mit lokalområde. Jeg savner dog muligheder for at tilpasse kortdata til mit personlige behov, før jeg begiver mig ud i krakemutten med denne app. Jeg har gode erfaringer med at anvende det OpenStreetMap-data-bacerede OpenCycleMap, men det er selvsagt optimeret til cykelbrug, og specielt de topografiske data er mangelfulde.
\bjørn
\bjørn
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.204 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333