- Modtagne Tak: 16
Sd kort / open source kort til etrex
7 år 1 måned siden #25474
af Jkring
Mvh.
Jørgen
Besvaret af Jkring på emne Sd kort / open source kort til etrex
Jeg har et 4 GB og et 8 GB kort til min gpsmap 64s. 4 GB fulgte med ved købet med det nordlige Europa i OSM. Vistnok i topo kvalitet. Så havde jeg et 8 GB kort fra en gammel Android telefon. Det bruger jeg nu med Portugal i topo kvalitet, Dk i topo kvalitet og Sverige incl noget af Norge i 2 kvaliteter topo og lige under. Og jeg har plads til mere. Jeg brugte det mindre detaljerede kort i sommer i Norge som reference, da vi havde et trykt kort. På GPS'en kunne vi så hele tiden se hvor vi var i forhold til søerne i området. Det var ret værdifuldt, da stierne var dårligt markeret.
Mvh.
Jørgen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Less
Mere
- Modtagne Tak: 0
7 år 3 uger siden #25536
af Bnyboe
\bjørn
Besvaret af Bnyboe på emne Sd kort / open source kort til etrex
Jeg har selv brugt
OSM
en del, og har også tilføjet en del data. Jeg tror på projektet og har store forventninger til fremtiden inden for open source mapping. Men selvom Danmark er forholdsvis veldokumenteret i OSM, lader vores nordiske nabolande stadig meget tilbage at ønske udenfor de mest befolkede egne. Jeg vil nok anbefale at man allierer sig med noget yderligere kortdata inden man bevæger sig ud i højfjeldet.
\bjørn
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.205 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333