Sd kort / open source kort til etrex

Mere
7 år 1 måned siden #25474 af Jkring
Jeg har et 4 GB og et 8 GB kort til min gpsmap 64s. 4 GB fulgte med ved købet med det nordlige Europa i OSM. Vistnok i topo kvalitet. Så havde jeg et 8 GB kort fra en gammel Android telefon. Det bruger jeg nu med Portugal i topo kvalitet, Dk i topo kvalitet og Sverige incl noget af Norge i 2 kvaliteter topo og lige under. Og jeg har plads til mere. Jeg brugte det mindre detaljerede kort i sommer i Norge som reference, da vi havde et trykt kort. På GPS'en kunne vi så hele tiden se hvor vi var i forhold til søerne i området. Det var ret værdifuldt, da stierne var dårligt markeret.

Mvh.
Jørgen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Bnyboe
  • Bruger
  • Bruger
  • Man ka' da vel altid finde plads til en dåsebajer i oppakningen...
Mere
7 år 3 uger siden #25536 af Bnyboe
Jeg har selv brugt OSM en del, og har også tilføjet en del data. Jeg tror på projektet og har store forventninger til fremtiden inden for open source mapping. Men selvom Danmark er forholdsvis veldokumenteret i OSM, lader vores nordiske nabolande stadig meget tilbage at ønske udenfor de mest befolkede egne. Jeg vil nok anbefale at man allierer sig med noget yderligere kortdata inden man bevæger sig ud i højfjeldet.

\bjørn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.205 sekunder