Præsentation - hej med mig!

Mere
12 år 2 måneder siden - 12 år 2 måneder siden #133 af Jens
Denne tråd er tiltænkt at vi alle kan præsentere os selv kort her på det nye Outsite.
Nogen af os har taget navneforandring i forb. med skiftet til Ny Outsite og så er det jo meget rart lige at få styr på hvem der er hvem igen!

Jeg hedder nu Jens og er medlem af redaktionen. På det gamle Outsite hed jeg Jens1968.

Vandring og kano samt en smule mountain bike er det jeg holder mest af.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved Jens.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
12 år 2 måneder siden #135 af Milho
Christian her :silly:
På den gamle side (RIP og tak for alt!) hed jeg også Milho. Jeg er medlem af redaktionen.

Vandre og kano er mit område og der skal et STORT kamera med på tur :)

Vh Christian

Mere
12 år 2 måneder siden #154 af kelberg
Jamen hej til alle Outsite`s medlemmer.Kelberg her, på det gamle outsite var jeg volvofm12.
Vandring og kano er mit område (drømmer dog om en lille kajak en dag )
mvh Kim

Mere
12 år 2 måneder siden #159 af Katharina
Katharina=Katharina

Har tidligere vandret en del - men har pt. en lille Frederik og et tidskrøvende studie, så er jeg glad bare at kunne få tid til en lille vandretur i vores lokaleskove eller lidt geocaching.

Men drømme må man jo altid - så drømmer om at vandre i lapland eller Skotland igen med hele fam., men manden mener (måske et hetl fair krav) at mindste mand selv skal kunne bære lidt af hans udstyr.

Mere
12 år 2 måneder siden #160 af LarsM
Her på det nye Outsite kalder jeg mig stadig LarsM, ligesom jeg gjorde på den gamle udgave. Lars er fornavnet, M er første bogstav i efternavnet. Jeg bor i udkanten af Vejle ca. 5 km nord for centrum.

Om det er p.g.a. min delvis norske afstamning, ved jeg ikke, men i hvert fald er det blevet sådan, at de norske fjelde er min foretrukne destination til friluftsaktiviteter. For min del må der gerne være lidt mere i det end bare vandring. Det kan være klatring, scrambling eller tinderangling, som nordmændene kalder det - eller ski, når sæsonen er til det. Her hjemme i Danmark kommer jeg i skovene som orienteringsløber, og som sådan kan man faktisk godt få en stor naturoplevelse, selv om man også kæmper for en god placering på resultatlisten. Tidligere har jeg også sejlet, men det gik i stå, da jeg flyttede til Jylland.

Mere
12 år 2 måneder siden #168 af OleHjarsen
Navnet er Ole Hjarsen,det var det også tidligere.
Vandring og kano har tidligere fyldt meget,sammen med jagt og lystfiskeri.Nu er jagten sat på standby og jeg er så småt ved at komme igang med vandringen igen

Tid til at oprette siden: 0.180 sekunder