Præsentation - hej med mig!

• Quest
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden - 11 år 11 måneder siden #1016 af Quest
Besvaret af Quest på emne Sv: Præsentation - hej med mig!
Hej alle sammen
Før hed jeg også Quest. Da var jeg ikke aktiv. Men blev bidt her på det nye site.
Har, som det står på profilsiden, været ramt hårdt af friluftsliv siden 1998. Har prøvet nogle få ture tidligere, men da jeg blev 30 skulle der ske noget nyt. Det blev et hit, (omend en lidt sen vækkelse) der har ikke været nogen vej tilbage og jeg har lidt af rejsefeber lige siden. Uddannet friluftsleder og turleder for Vagabond Tours. Har prøvet de fleste discipliner under min uddannelse.
Så er jeg UltraLight, DIY, MYOG fanatiker, efter, som de fleste, at være startet som trad., siden lightweight og nu UL :evil: .
Alle sæsoner er velkommen, ikke mindst vinterfjeld og helst et par ugers solotur med rygsæk.

PS: Billedet er bunden af en traditionel birkeknude-kop jeg har lavet på højskole i Norge. Inspiration fra vikingetiden og folk der kender mig vil nok kunne se en vis lighed :) .
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Quest.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 11 måneder siden #1018 af Outdoorfreak.dk
Hej Jeg hed på det gamle Outsite Axel og da jeg har købt domænet Outdoorfreak hvorfor så ikke bruge det herinde også :)
Bruger min "udetid" på Kajak,Geocaching,Shelter overnatning,Telt overnatning og de fleste gange med en masse Trangia hygge madlavning eller bare en lille tur i skoven på min MTB,selvfølgelig påmonteret mit GoPro ;)

Håber på at finde nogle ligesindet så man kan komme ud og nyde naturen eller bare overnatning sammen med lidt fælles Trangia hygge.

Mvh Outdoorfreak

Just add nature and life.

Mere
11 år 11 måneder siden #1154 af SebastianAndersen
Ja, jeg kan jo også ligeså godt præsentere mig selv (:

Jeg hedder Sebastian, 18 år gammel og fra København.
Jeg hedder det samme her som på det gamle outsite.
Vandring er det som jeg nu engang bedst kan lide og er det jeg har gjort siden jeg var en lille møgunge. Ellers bruger jeg meget tid på at løbe terrænløb. Jeg klatrer også fast i Copenhagen Boulders, og det er noget jeg er rigtig glad for.
/Sebastian

Mere
11 år 11 måneder siden - 11 år 11 måneder siden #1161 af Hyst
Besvaret af Hyst på emne Sv: Præsentation - hej med mig!
"Kasane" i den gamle blev til "Hyst" i de nye, og er mest med på en kigger her på siden. :silly:
Har dog behold mit smukke profilbillede.

Jeg kan godt lide at være ude hvor der ikke er så mange menesker.

Hyst
At vandre er at leve.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Hyst.

Mere
11 år 2 måneder siden #8444 af frodejensen
Hej med jer.

På det gamle (out)site hed jeg hejboel, det er mit mellemnavn, nu har jeg skiftet navn til frodejensen (som er for og efternavn - forandring fryder jo )

Jeg skylder outsite.org og Ljunggren en helt særlig tak, da en af dine nybegynderture til det sydsvenske blev springbrættet for at jeg begyndte at vandre. Det gør jeg stadig, de sidste par år har det ligget lidt stille, der er blevet købt en kajak og en bunke træklatregrej, men nu vil jeg lidt tilbage til at se skovene fra stierne igen.

Jeg glæder mig til at møde jer på ture og herinde :)

Hej med jer :-)

Følgende bruger(e) sagde tak: Søgaard

• MS Greenland
  • Gæst
  • Gæst
9 år 9 måneder siden #16608 af MS Greenland
Besvaret af MS Greenland på emne Præsentation - hej med mig!
Jeg hedder John og bor i Nuuk. Var på det gamle site som johnms. Det er dejligt at være tilbage i Grønland, hvor fjeldet er så tæt på og man kan fiske, vandre og telte selv på korte ture i suveræn natur. Flot ny site, som er utrolig informativ. Jeg var på en kort tur i juni Kapisillit til Qooqqut, flot sommer og få myg. Glæder mig til at følge siden og de spændende emner.

Tid til at oprette siden: 0.197 sekunder