Præsentation - hej med mig!

Mere
12 år 6 dage siden #173 af LaKrissen
Helt ny herinde, men regner med at få en masse god erfaring og nyttige råd efterhånden ;)

Spejderleder siden marts 2011
Hjemmeværnet siden 1999
Tømrer siden 1995
Jæger siden 2006 dog først anskaffet våben her i 2012 ( har stadig første jagt tilgode *G* )

Er vildt glad for naturen, og ved at fatte stor interesse for vandring/teltture, det er jo god træning til bentøjet :), nyder ensomheden, men sandelig osse godt selskab på turene.

Håber vi ses derude

K.I.S.S.

Keep It Safe Simply

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Fjeldabe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 dage siden #193 af Fjeldabe
Besvaret af Fjeldabe på emne Sv: Præsentation - hej med mig!
Jeg har taget navnet Fjeldabe, det hedder jeg på en del andre steder, så det er letter at huske... Computeren fiksede login på det gamle site, mener jeg hed Abildgaard, Abildgaard79 (måske RAS).

Regner med jeg får af vide hvis der var en anden som havde Fjeldabe...

Mere
12 år 6 dage siden #194 af LaKrissen
må vel gå efter først til mølle princippet :)

Mere
12 år 6 dage siden #196 af NOB
Besvaret af NOB på emne Sv: Præsentation - hej med mig!
Hej Forum.

NOB står for Niels Overgaard Blok. Jeg holder af at gå langt, længe og med så lidt vægt, som muligt. Derudover ejer jeg Backpackinglight.dk, som er Danmarks eneste shop med udelukkende innovativt letvægts udstyr. Når jeg skriver under dette handle, så er jeg privatperson.

Ps. Fedt med nyt site, kudos til jer der har arbejdet på det!

/Niels

Hilsen
Niels

”Friluftsliv handler mye om å inspirere til et rikt liv med enkle midler”, Helga Synnevåg Løvoll

Min blog om vandring og friluftsliv
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho

Mere
12 år 6 dage siden #201 af Jens
Besvaret af Jens på emne Sv: Præsentation - hej med mig!

Fjeldabe skrev: Jeg har taget navnet Fjeldabe, det hedder jeg på en del andre steder, så det er letter at huske... Computeren fiksede login på det gamle site, mener jeg hed Abildgaard, Abildgaard79 (måske RAS).

Regner med jeg får af vide hvis der var en anden som havde Fjeldabe...

Du hed Abildgaard. Velkommen til!

Mere
12 år 6 dage siden #211 af AWaarst
Hej alle på Outsite, admin som brugere!

Navnet er Adam Waarst og derfor det nye nick. På det gamle site hed jeg Wurst men der var ikke specielt aktiv i Debatten. Men det har jeg tænkt mig at gøre noget ved nu her på den nye site!

Jeg har indtil nu mest holdt mig til vandring(dog blev sidste sommerferie tilbragt i en kano i Rogen ;) ) men fornylig er jeg også begyndt at snuse til både klatring og kajak. Derudover synes jeg det er en kæmpe fornøjelse at ha' kameraet med rundt og dokumentere alle de fantastiske ting man oplever.

Jeg vil betegne mig selv som en udstyrs freak som æælsker alt med nyt gear :woohoo: Det kan dog godt til tider være lidt svært at få til at gå op i en højere endhed med at jeg studerer :S

Ligesom andre har nævnt vil jeg også lige gi' thumps up til admin og deres gode initiativ med det nye site!!!!

Følgende bruger(e) sagde tak: Milho

Tid til at oprette siden: 0.188 sekunder