Ulven tilbage i Danmark

Mere
11 år 1 uge siden #10189 af Rasmus-Andersen
Hey vil lige høre om der er nogen der følger med i det sidste nye i debatten omkring ulven og det at den nok er importeret og ikke selv har fundet vej?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 1 uge siden #10198 af morten
Besvaret af morten på emne Ulven tilbage i Danmark

Rasmus-Andersen skrev: Hey vil lige høre om der er nogen der følger med i det sidste nye i debatten omkring ulven og det at den nok er importeret og ikke selv har fundet vej?

Hvad nyt er der om det?

Morten
Hjemmeside med friluftsblog og turbeskrivelser.
Seneste aktiviteter:
Efterårstur til Perstorp
Efterårstur til Raslången

• okj
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 uge siden - 11 år 1 uge siden #10199 af okj
Besvaret af okj på emne Ulven tilbage i Danmark

morten skrev:

Rasmus-Andersen skrev: Hey vil lige høre om der er nogen der følger med i det sidste nye i debatten omkring ulven og det at den nok er importeret og ikke selv har fundet vej?

Hvad nyt er der om det?

Nogen der kan henvise til omtale i medierne af disse (konspirations)teorier. Jeg har kun hørt folk tale om dem.
Det er jo helt sikkert jøderne/kommunisterne/muslimerne/økologerne (vælg selv/tilføj selv en minoritetsgruppe som nogen har brug for vi hader) der jo, det ved vi allesammen, er ude på at overtage verdensherredømmet. Ulvene er bare en lille brik i det spil.

:whistle:
Sidste redigering: 11 år 1 uge siden ved okj.

Mere
Mere
11 år 1 uge siden #10202 af morten
Besvaret af morten på emne Ulven tilbage i Danmark

Rasmus-Andersen skrev: mediaserver01.tvmidtvest.dk/nettv/2013/0..._20130530_011_sd.mp4

Tak for linket.

Jeg synes det er noget konspirationsteoretisk sludder, og fyren fra Ulvefrit er meget upræcis omkring den påståede blodprøve. Ulve vandrer i øvrigt over store områder, så hvis de kommer fra polen er der ikke noget mærkeligt i det.

Morten
Hjemmeside med friluftsblog og turbeskrivelser.
Seneste aktiviteter:
Efterårstur til Perstorp
Efterårstur til Raslången

Mere
11 år 1 uge siden #10204 af Rasmus-Andersen
Jeg ved sgu ikke lige hvem man skal tro på, jeg syntes nu også at der er er noget rigtigt i det de siger. For mig virker det mærkeligt at de slet ikke er blevet observeret i deres færden gennem Sønderjylland. Det er først i det de rammer midt at folk begynder at se dem, og det sker nærmest fra den ene dag til den anden. Syntes det virker mærkeligt at der inden for så kort tid dukker så mange ulve op.
Hvad ang. DNA beviserne så kan det godt være de er falske, hvis de er så hænger troværdigheden i en tynd tråd og så graver de jo deres egen grav hvilket også ville være ret dumt?

Tid til at oprette siden: 0.205 sekunder