- Modtagne Tak: 134
Foredrag om fjeldvandring
- SebastianAndersen
-
- Bruger
-

Æv, hvor jeg bare ærger mig over jeg ikke kan komme med...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jens skrev: Vi kommer jo en del Outsitere. Er der stemning - og mulighed - for at vi lige samles en halv times tid lige efter foredraget. Bare så vi kan få hilst på hinanden - det er altid rart at få ansigter på de folk, man har skrevet sammen med herinde.
/Jens
Jeps - stemningen er der ihvertfald

mvh Lars
- Marlon
-
- Gæst
-

Det sætter lidt gang i tankerne, for kunne det være en ide en anden gang til et foredrag eller lignende at invitere Outsites sponsorer til at fremvise noget af deres nye grej. En outsite-messe på sigt måske.
Vh Søgaard
Søgaard skrev: Det sætter lidt gang i tankerne, for kunne det være en ide en anden gang til et foredrag eller lignende at invitere Outsites sponsorer til at fremvise noget af deres nye grej. En outsite-messe på sigt måske.
Det er slet ikke nogen dårlig idé! Vi har før i redaktionsgruppen snakket om muligheden, men det er ikke blevet til yderligere. Der er faktisk også en af sponsorerne, som har tilbudt at lægge lokaler til et foredrag el.lign. og så kombinere det med et grej-område.
Måske vi skulle tage ideen op igen.
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333