Informationer omkring www.backpackingforever.de

Mere
10 år 8 måneder siden #8808 af Yoshikawa
Nogen herinde der har erfaring fra hjemmesiden www.backpackingforever.de

For iflg Trustpilot er de ikke særlig troværdige, og har kig på et ur derinde fra så vil høre om jeres erfaringer fra dem!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 8 måneder siden #8810 af Yoshikawa
Jamen det er uret Luminox 8821.km

Mere
10 år 8 måneder siden #8813 af stokrenden
Hvis du er hurtig kan du bestille uret til kun 199£ igennem Amazon, så er du også bedre sikret da Amazon står for kundeservicen, du skal dog skynde dig, da de kun har et ur tilbage til den pris: www.amazon.co.uk/LUMINOX-RECON-POINT-A-8...id=1364123219&sr=8-1

b

Mere
10 år 8 måneder siden #8816 af Yoshikawa
Jo men ser du, hvis amazon er ligesom ebay så kommer der moms oven i den flotte pris hvor i den så stiger meget mere i pris end fra backpacker.

Og jeg har været alle alle de sider igennem så lad os holde emnet på hvad jeg egentlig spurgte om.
Tak

Mere
10 år 8 måneder siden #8817 af stokrenden

Yoshikawa skrev: Jo men ser du, hvis amazon er ligesom ebay så kommer der moms oven i den flotte pris hvor i den så stiger meget mere i pris end fra backpacker.

Og jeg har været alle alle de sider igennem så lad os holde emnet på hvad jeg egentlig spurgte om.
Tak

Der kommer ingen moms oven i prisen når du bestiller fra Amazon.co.uk. Så længe man bestiller noget indenfor EU kan man regne med prisen.

b

Mere
10 år 8 måneder siden #8819 af Yoshikawa
Det firma der sælger det ur er lokaliseret i New York.
Så er vi ude af EU.

Tid til at oprette siden: 0.191 sekunder