- Modtagne Tak: 134
Informationer omkring www.backpackingforever.de
- SebastianAndersen
-
- Bruger
-
Less
Mere
10 år 8 måneder siden - 10 år 8 måneder siden #8820
af SebastianAndersen
Besvaret af SebastianAndersen på emne Informationer omkring www.backpackingforever.de
Bestiller du fra Amazon.co.uk kommer der ikke noget oven i prisen. Jeg har bestilt masser af ting fra den side, der kommer intet oven i prisen.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved SebastianAndersen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- stokrenden
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 226
10 år 8 måneder siden #8821
af stokrenden
b
Besvaret af stokrenden på emne Informationer omkring www.backpackingforever.de
Selvom sælgeren er fra New York, skal du ikke betale moms, da uret ikke bliver solgt af sælger, men af AMAZON selv.
Du kan se at der står "Fulfilled by Amazon" ved siden af WatchinGO det betyder at uret bliver sendt fra Amazons Europæiske varehus.
What does Fulfilled by Amazon mean?
Fulfilled By Amazon (usually referred to as FBA) items are generally sold by third-party sellers but stored in an Amazon Fulfilment Centre and sent to you from there. Items which are sold by Warehouse Deals are also labeled Fulfilled by Amazon. Warehouse Deals is a trading name for Amazon EU Sarl, and is part of the Amazon.com group.
All of our standard delivery rates and policies apply to these items, including FREE Super Saver Delivery on eligible items.
Du kan se at der står "Fulfilled by Amazon" ved siden af WatchinGO det betyder at uret bliver sendt fra Amazons Europæiske varehus.
What does Fulfilled by Amazon mean?
Fulfilled By Amazon (usually referred to as FBA) items are generally sold by third-party sellers but stored in an Amazon Fulfilment Centre and sent to you from there. Items which are sold by Warehouse Deals are also labeled Fulfilled by Amazon. Warehouse Deals is a trading name for Amazon EU Sarl, and is part of the Amazon.com group.
All of our standard delivery rates and policies apply to these items, including FREE Super Saver Delivery on eligible items.
b
10 år 8 måneder siden #8822
af Yoshikawa
Besvaret af Yoshikawa på emne Informationer omkring www.backpackingforever.de
Jeg undskylder, jeg havde bare brugt meget tid på og lede efter det ur og hvert sted kommet frem til at jeg skal betale moms.
Uret og er nu bestilt fra Amazon.
Tak stokrenden.
Uret og er nu bestilt fra Amazon.
Tak stokrenden.
10 år 8 måneder siden #8823
af trold
Besvaret af trold på emne Informationer omkring www.backpackingforever.de
Forøvrigt har jeg over år bestilt en del grej via Tyske grejbutikkers vebsiter, - og har altid fået en god og profesionel behandling 
Trold

Trold

Tid til at oprette siden: 0.256 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333