Outsite profiler

Mere
8 år 8 måneder siden #19738 af BLE
Outsite profiler blev oprettet af BLE
Kære ludobrikker,

Jeg er nyere på Outsite og kunne egentlig godt ønske mig at profilerne var udfyldt lidt bedre. Når jeg vil tilmelde mig en tur kunne det være rart at vide lidt om, hvem jeg eksempelvis skal tilbringe 10 dage i fjeldet med – er der en fornuftig aldersspredning og kønsfordeling (ville måske være lidt trist at være ene høne i kurven eller eneste ”gamle” i et meget ungt selskab). Bopælsoplysning ville være rart i forbindelse med en eventuel arrangering af samkørsel.

Et eller andet sted synes jeg bare det er lidt hyggeligere at vide, hvem man kommunikerer med og hvad der gemmer sig bag ”Lille pjevs” og ”Kellogs56” :P

Hilsen
Birgitte

Mvh.
Birgitte
Følgende bruger(e) sagde tak: Gurli, miko, Overgaard

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 8 måneder siden #19740 af Gurli
Besvaret af Gurli på emne Outsite profiler
Jeg er enig med Birgitte.
.....og så synes jeg ikke at søgefunktionen virker, hvis man søger på et profilnavn. Man kan kun se profiler hvis man klikker på profilnavn ved indlæg.

Gurli.
Følgende bruger(e) sagde tak: miko

Mere
8 år 8 måneder siden #19752 af Overgaard
Besvaret af Overgaard på emne Outsite profiler
Jeg er til dels også enig med dig :) ... Altid rart at være lidt forberedt på hvad man går ind til, og hvem man skal lede efter ved mødestedet.
Personligt er jeg dog lige glad med hvorvidt det er unge eller gamle, høns eller haner der danner overvægt på en given tur. For mig er det fede at møde lige sindede naturtosser, og så ud fra det finde et fælles ståsted :)

Med venlig hilsen

Casper Overgaard
Følgende bruger(e) sagde tak: gronlund

• Fjeldabe
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #19756 af Fjeldabe
Besvaret af Fjeldabe på emne Outsite profiler

Frigg skrev: Når jeg vil tilmelde mig en tur kunne det være rart at vide lidt om, hvem jeg eksempelvis skal tilbringe 10 dage i fjeldet med – er der en fornuftig aldersspredning og kønsfordeling

Det er jo lidt konseptet når man melder sig på arrangerte turer, og ikke selv planlegger sin tur...

Mere
8 år 8 måneder siden #19770 af BLE
Besvaret af BLE på emne Outsite profiler
Fjeldabe - Jeg vil ikke sidestille Outsites koncept med "blind dating" :blink:
Det er jo os medlemmer der er nogle slamberter fordi vi skal være så hemmelige - HVORFOR DOG ?

René - Klart er man først til mølle kan alt jo ske - men eftersom Outsites hold er relativt små kan et evt. afbud hurtigt blive erstattet af ny deltager, hvis selskabet mod forventning ikke "passer" :silly:

Mvh.
Birgitte

• Fjeldabe
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden - 8 år 8 måneder siden #19771 af Fjeldabe
Besvaret af Fjeldabe på emne Outsite profiler

Frigg skrev: Fjeldabe - Jeg vil ikke sidestille Outsites koncept med "blind dating" :blink:
Det er jo os medlemmer der er nogle slamberter fordi vi skal være så hemmelige - HVORFOR DOG ?

At melde sig på "åbne arrangementer" er jo en form for "blind dating". Det ligger jo som jeg siger i konseptet, at man melder sig på en tur som andre har arrangert, og man ikke selv er involvert i andet end avviklingen. Det ligger vel også i konseptet, med et det er folk man ikke kender - ellers ville man jo sansynligvis selv ha arrangert turen direkte med dem man kender...
En fellesnevner er der dog - alle er interessert i samme tur (hvilket jo er en god start, og i prinsippet det eneste som betyder noget).

OG hvorfor ikke være hemmelig? Ikke alle som er interessert i at legge personlig informasjon du på nettet? Den form for personkjennskap er forbeholdt "offline reallife" nettverket.

Jeg har ellers ikke nogen holdning til hva folk vil dele og ikke - det må være en privat sag.
Personlig betyder det meget lidt for mig, hvem PalleP er, hvor han/hun kommer fra osv. Det der betyder noget er det personen bidrager med her på forum, om det virker fornuftig og brukbart, om det inspirerer. Så er det ligegyldigt om det er Gurli på 80 som aldrig har været uden for DK, eller Jørgen på 16 som er vokset op på de mongolske sletter...
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Fjeldabe.

Tid til at oprette siden: 0.246 sekunder