Transport fra Karesuando til Kilpisjärvi

Mere
9 år 3 uger siden #20627 af Mette
Hej!
Jeg skal på eventyr til august - Jeg skal løbe fra Treriksröset til Grövelsjön - 1300 km igennem hele den svenske fjeldverden på 40 dage. Løbesko, rygsæk og telt. Alene det meste af vejen :)

Jeg starter ud ved Treriksröset i det nordligste Sverige. I den forbindelse leder jeg efter nogen der vil dele en taxi fra Karesuando til Kilpisjärvi onsdag d. 19. august, hvor jeg kommer med bussen fra Kiruna. Bussen videre på den finske side afgår først næste dag, men jeg vil gerne frem til Kilpisjärvi samme dag. En taxi koster ca € 200,- Vi er to nu, er der flere der vil med?? Treriksröset er udgangspunkt for vandring af Nordkalottleden til Abisko (nord til syd).
Kom frisk!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 3 uger siden #20633 af LarsM
Det lyder som en lang løbetur! Den vil jeg (og sikkert også andre læsere her på sitet) meget gerne høre mere om bagefter. M.h.t. dit spørgsmål om at dele en taxi må jeg melde pas - jeg har ingen planer på de egne i den periode.

Mere
9 år 3 uger siden #20634 af Mette
Hvis du eller andre har lyst til at følge lidt med i mit eventyr, så kan det gøres på blog.mitlapland.dk/#home
Her kommer jeg til at føre dagbog mm når jeg af og til kommer online undervejs. Start på turen er 20. august og jeg forventer at være fremme i Grövelsjön senest 28. september, hvis alt går vel.

• Kenn
  • Gæst
  • Gæst
9 år 2 uger siden #20699 af Kenn
Besvaret af Kenn på emne Transport fra Karesuando til Kilpisjärvi
Spændende projekt med det Grøne Bånd, jeg har selv set på den. Udfordringen for mig er at holde fri fra arbejde i 1½ - 2 måneder.

Så mit førstkommende spændende projekt er at gå hele Kungsledens 440 km fra Hemavan-Abisko på tre uger. Ved ikke om det bliver i år eller næste år. Har stadig en hælspore der driller lidt.

Kunne være godt hvis du kan skrive en artikel her på Outsite, når du er færdig. Det er vi mange der vil være glade for :)

Tid til at oprette siden: 0.153 sekunder