Hilleberg Akto eller Enan til lån

Mere
9 år 2 uger siden #20666 af Mette
Hej!
Jeg skal på 1300 km lang løbetur fra nord til syd i de svenske fjelde - den såkaldte Grønne bånd rute. Det betyder, at vægten på mit udstyr er ret afgørende. Jeg har købt mig et Hilleberg Anjan 2 pers. telt på 1,75 kg, fordi jeg ikke ville købe et 1 personers telt for denne ene gang. Men nu er jeg blevet i tvivl om jeg alligevel skal satse på et Hilleberg Akto eller det nye Enan for at kunne reducere vægten med ca. 0,5 kg.
Jeg ved, at det er et mærkeligt spørgsmål, men er der nogen herinde som enten har et Akto eller et Enan (max 1,2 kg) som evt. vil låne/leje det til mig fra 19. august til 1. oktober? Jeg låner gerne mit Anjan ud i bytte, hvis der er ønske om det.
Alternativ vil jeg gerne købe et brugt Akto, hvis der er nogen der har et til salg.
Mette

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 2 uger siden #20667 af KaWa
Jeg har sendt dig en PB - hilsen KaWa

Nyd din tid i naturen - Wahl

Mere
9 år 2 uger siden #20668 af Gurli
Skal det nødvendigvis være Hilleberg? Jeg har et Helsport Ringstind light på 900g. Jeg bytter gerne for et par måneder.

Gurli.

Mere
9 år 2 uger siden #20669 af Georas
Hej Mette

Jeg har mit Akto til salg på den blå avis - det er rødt!
Send mig gerne en PB her hvis du vil handle :)

www.dba.dk/hilleberg-akto-telt/id-1015912620/

De bedste hilsner
Rasmus

Mere
9 år 2 uger siden #20674 af Mette
Tak for jeres svar. Da vægten på Akto ikke er så meget mindre end Anjan, holder jeg mig til det. Jeg er ikke så frisk på at tage et letvægtstelt fra en anden producent end Hilleberg som jeg kender kvaliteten på. Skal jo være væk rigtig længe og sidst på sæsonen og så kan vejret være lunefuldt.

Men tak for hjælpen.

Mette

Mere
9 år 2 uger siden #20676 af KaWa
Det forstår jeg godt. God tur!

Nyd din tid i naturen - Wahl

Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder