Kilen og klosterheden 23 sep.

Mere
7 år 8 måneder siden - 7 år 8 måneder siden #26676 af JensB
Besvaret af JensB på emne Kilen og klosterheden 23 sep.
Det med hytteturene synes jeg kunne være relevant at indskrive, da hytteture i Skandinavien jo forekommer jævnligt. Det vil ikke fylde meget at tilføje.

Men der er forhold, som det er svært at indskrive - og der er det godt med et kommentarfelt. F.eks. gik jeg for nogle år siden en hytte til hytte tur i Østrig, som indebar rigtig mange højdemeter hver eneste dag på turen - med op- og nedture på op til 1600 m, undertiden med meget stejle passager - i det tilfælde ville jeg nok have givet den et 4-tal alligevel. I et sådant tilfælde skulle det stå nærmere præciseret i kommentarfeltet.

Til Mads Bak: Så vidt jeg er orienteret, har nævnte hærvejsture indbefattet dagsetaper på op til 28 km. Derfor ville jeg nok have givet dem et 4-tal uanset let terræn!

Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk

Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved JensB.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 8 måneder siden #26677 af JensB
Besvaret af JensB på emne Kilen og klosterheden 23 sep.
Kunne det i øvrigt ikke lade sig gøre at overflytte de seneste kommentarer her på tråden, som omhandler graduering, til en ny tråd under et andet emne, f.eks. det emne, der hedder "Ideer til forbedring af Outsite"?

Der kan jo være mange, der er interesserede i emnet, som ikke klikker ind og læser det, fordi det står under et emne, der hedder "Kilen og Klosterheden"!

Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk

Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html

Mere
7 år 8 måneder siden #26678 af Milho
Besvaret af Milho på emne Kilen og klosterheden 23 sep.
Det er bestemt muligt, men bøvlet :) Det kan også ødelægge emneoverskrifter osv. Jeg kan dog godt rykke forslag fra dig Jens med emnestart der. På den måde kan andre interesserede læse/kommentere der?

Vh Christian

Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder