Hængekøjekursus i Jylland?

Mere
6 år 9 måneder siden #30080 af Brøndum
Jeg var på nippet til at melde mig til hængekøjekurset d. 15. sept. - 17, da det lyder spændende.
Nu er jeg dog ikke jyde for ingenting og begyndte at regne på prisen for at komme afsted. Med kursusgebyr, broafgift og benzin til midten af Sjælland (og retur) skal jeg lægge ca. 1150,- kr. Så kan jeg også låne en hængekøje og prøve den af, for at se om det er noget jeg kan få glæde af ligesom jeg vil få en masse social hygge under seancen.
Men jeg var lige inde og se på en hjemmeside og fandt ud af at en DD Frontline med en medium tarp som "Milho" selv beskriver som en god begynderkøje, løber op i 828 kr,, altså 325 kr. mindre end at komme på kursus.
Det fik min pegefinger til at fryse. Jeg kunne ikke få den til at trykke på tilmeld-knappen.
Herfor er mit spørgsmål: Bliver der afholdt et hængekøjekursus et sted i det mørke Jylland, en gang i den nærmeste fremtid?

Med venlig hilsen
Brøndum
Følgende bruger(e) sagde tak: CachTiger

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 9 måneder siden #30094 af Milho
Besvaret af Milho på emne Hængekøjekursus i Jylland?
At prøve forskellige hængekøjer, er selvfølgelige godt, da man så kan finde den hængekøje der passer til en selv og ens friluftsliv. Det er dyrt at skulle skifte et par gange.

Men det er kun en af pointerne ved kurset. Du får også en masse undervisning om hængekøjer, ophængningssystemer, tarps, isolering (UQ og liggeunderlag) og meget meget mere :)

Om vi kommer til Jylland? Ja det gør vi helt sikkert, men hvornår det bliver, ved jeg ikke :)

Vh Christian

Mere
6 år 9 måneder siden #30106 af Brøndum
Besvaret af Brøndum på emne Hængekøjekursus i Jylland?
Jamen så må jeg væbne mig med lidt tålmodighed. Men jeg er helt bestemt med når kurset kommer til hovedlandet ;-)

/Brøndum

Mere
6 år 9 måneder siden #30108 af CachTiger
Jeg hepper også på køjekursus i Jylland :-)

Med venlig hilsen
Jannie

Mere
6 år 7 måneder siden #30477 af Jacob Christensen
Ja det ville være en rigtig god idé at få arrangeret! :-)

Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder