Ny let rygsæk, hvad skal jeg vælge?

Mere
6 år 7 måneder siden #30387 af Sander
Hej Kristian
Så er jeg hjemvendt fra vandreturen. Som lovet her er min vurdering af Rondane65 rygsækken. KØB DEN... DEN ER ALLE PENGENE VÆRD. Jeg er super tilfreds med den. Sidder super godt på ryggen ( havde en vægt på 7 - 10kg) lukker let i lynlåse, snortræk der virker til det store rum, ydre mesh-lommer af kvalitet, syninger der er solide i stof der er af kvalitet. Jeg kan stærkt anbefale den.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 6 dage siden #32956 af Judith
Hej Karoline, nu kan jeg se at du har skrevet dit indlæg om Zpack Arc Zip rygsækken for noget tid siden - jeg sidder og overvejer om jeg skal investere i en her til sommerens tur. Er du/I stadig lige begejstret og har du/I evt. erfaring med andre af deres produkter - evt. deres telte?

Vh. Judith

Mere
5 år 5 dage siden #32957 af Terje

Judith skrev: Hej Karoline, nu kan jeg se at du har skrevet dit indlæg om Zpack Arc Zip rygsækken for noget tid siden - jeg sidder og overvejer om jeg skal investere i en her til sommerens tur. Er du/I stadig lige begejstret og har du/I evt. erfaring med andre af deres produkter - evt. deres telte?

Vh. Judith

Jeg har to Zpackstelte, et Hexamid fra 2011, hvor der er en anmeldelse her på sitet, og et Duplex, jeg har haft i lidt over to år.

Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/

Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder