Outsite+ rabat på i forvejen nedsatte varer?

Mere
6 år 5 måneder siden #30592 af pg
Hvis man er Outsite+ medlem, så kan man få rabat i udvalgte butikker. I går var jeg til Black Friday og købte et par vandrestøvler, og på grund af dagen gav butikken 20 pct. rabat - super. Butikken sagde, at når der allerede var givet 20 pct. rabat, så kunne jeg ikke samtidig får 20 pct. rabat via Outsite+. Varen blev købt i Friluftsland, og der var selvfølgelig super service som altid. Jeg er bare i tvivl om, hvordan rabatordningen i Outsite+ skal forstås, hvis varen i forvejen er nedsat tilsvarende. Nogle der ved, hvad der ligger i aftalen og evt. har været i samme situation. Jeg er glad for rabatten, men er bare nysgerrig :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 5 måneder siden - 6 år 5 måneder siden #30593 af zymes
Nu er jeg ikke sikker, men mon ikk der kommer et "officielt" svar :P

Men typisk er alle former for rabatkoder og lign. "undtagen i forvejen nedsatte varer" (og i nogle tilfælde bestemte mærker/varekategorier), både gennem ting som Outsite, og hvis man får en rabatkode med et nyhedsbrev eller noget.
Dog vil et "spar 10%" tilbud blive til 20% istedet - men på normalprisen og ikke tilbudsprisen.

Måske rabatkode-siden trænger til en gennemgang?
Jeg oplevede i starten at rabatkoderne ofte ikke virkede, men det er så fordi de fleste skal skrives som kommentar til ordren, og ikke indtastes som rabatkode.

Det kan fx. også være lidt svært at gennemskue at rabatkoden til "Eventyrsport" hedder "Eventyrsport.dk" i overskriften, men at den faktisk også gælder i de fysiske butikker - når at fx. ved Friluftland's står der faktisk at det gælder både på net og fysisk :P
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved zymes.

Mere
6 år 5 måneder siden #30595 af pg
Tak for svar zymes. Jeg tror også det hænger sådan sammen, men reelt ved jeg det ikke.

Mere
6 år 5 måneder siden - 6 år 5 måneder siden #30598 af Søgaard
Det står for mig at se på rabatsiden : "Rabatter gælder ikke i forvejen nedsatte varer og kan i mange tilfælde ikke kombineres med andre rabatter. Spørg i butikken!"

Det er vist det normale i forbindelse med rabatkøb.

Vh Søgaard
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Søgaard.

Mere
6 år 5 måneder siden - 6 år 5 måneder siden #30600 af Milho
Hej PG,
Thomas har ret i at teksten er at finde på "Min rabat" menuen. Den står både øverst og nederst på siden :)

Til Zymes: På menuen "Min rabat" står der ved hver butik, hvordan du opnår rabatten (om det er kommentarfelt, bonuskode eller andet).
Ang. Eventyrsport, så står der: "Du får 20% rabat hos Eventyrsport på ikke i forvejen nedsatte varer.". :)

Vh Christian
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Milho.

Mere
6 år 5 måneder siden #30614 af pg
Tak for svar Christian og Thomas :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho, Søgaard

Tid til at oprette siden: 0.190 sekunder