Strøm på?

• Pihlen
  • Moderator
  • Moderator
  • Næste tur: Sommertur til Lapland, efterårstur til Norge.
Mere
4 år 7 måneder siden - 4 år 7 måneder siden #32546 af Pihlen
Besvaret af Pihlen på emne Strøm på?
Jeg ville klart gå efter enten Anker eller Rawpower powerbanks. Det er toppen af poppen, med de bedste battericeller (Panasonic), samt lige så vigtigt, med effektiv og stabil elektronik der leverer omformningen af strømmen.
Effektiviteten på billigere powerbanks kan være lavere, og batterierne levetid lige så og kan miste halvdelen af deres effekt på 2-3 års tid. Alt efter brug.

En Anker og Rawpower powerbank på
omkring 20.000 mah (eller omkring de 75 watt-timer, Wha) koster i omegnen af 350-450 kr, alt efter om man køber via eBay eller danske butikker, samt om man ønsker specielle usbporte eller mange usbudtag.

Husk hvis du skal flyve, må en powerbank ikke overstige 100 Wha, og på flere af de billige står Wha ikke opgivet, hvilket måske kan være et problem i sikkerhedskontrollen.

Disse to mærker powerbank virker også i et-citerede frostgrader, men man bør altid lade op i varmere omgivelser pga effektiviteten (i soveposen)

Der er ret mange på mine ture der bruger Anker, enkelte bruger Rawpower eller andre.

Mvh. Brian
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Pihlen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 7 måneder siden #32547 af Gurli
Besvaret af Gurli på emne Strøm på?
Tak for brugbare kommentarer.

Jeg har de sidste 3-4 år brugt en no name powerbank fra Bilka. Den har fungeret perfekt, men nu giver den op. I betragtnig af en pris på 150 kr synes jeg det er OK.
Mon der er nogen butikker/leverendører der giver nogen form for garanti?
- det er jo lidt trist at stå med en powerbank på 20000 mAh, der kun kan levere en enkelt opladning :(

Gurli.

Mere
4 år 2 måneder siden #33107 af Bjjaarne
Besvaret af Bjjaarne på emne Strøm på?
Jeg har rigtig gode erfaringer med Anker powerbanks også, som dem her: 4shoppers.dk/?s=anker&product_cat=powerbanks&post_type=product

Især deres Powercore II modeller, dem har jeg brugt rigtig meget.

Mere
4 år 2 måneder siden #33108 af Bjjaarne
Besvaret af Bjjaarne på emne Strøm på?

Mere
4 år 2 måneder siden #33109 af Skotte
Besvaret af Skotte på emne Strøm på?
Bare lidt flueknepperi: watttimer = Wh
Skotte

Tid til at oprette siden: 0.235 sekunder