- Modtagne Tak: 0
Videoer om friluftslivet
- lifeofdaniel
-
Emne forfatter
- Gæst
-
4 år 2 måneder siden #32697
af lifeofdaniel
Videoer om friluftslivet blev oprettet af lifeofdaniel
Hej forum,
Jeg elsker at lave videoer, og jeg elsker at rejse. Efter nogle ferier til bl.a. Canada, Østrig og Norge - og efter at have mødt min kæreste - er jeg blevt helt VILD med friluftslivet, vandreture osv. Det vil jeg rigtig gerne kombinere med min passion om at lave videoer og film.
Er der nogle kanaler, shows, influencere e.l. som i selv følger for at få info, viden og underholdning omkring friluftslivet, udstyr mm? Jeg vil rigtig gerne bevæge mig over i den retning - har bl.a. en masse idéer til når vi skal gå Fjällräven Classic og bestige Kilimanjaro til sommer!
Til de interesserede er dette min YouTube-kanel: www.youtube.com/lifeofdaniel13
Hvis du har nogle projekter inden for kategorien friluftsliv er du meget velkommen til at kontakte mig.
Vh Daniel
Jeg elsker at lave videoer, og jeg elsker at rejse. Efter nogle ferier til bl.a. Canada, Østrig og Norge - og efter at have mødt min kæreste - er jeg blevt helt VILD med friluftslivet, vandreture osv. Det vil jeg rigtig gerne kombinere med min passion om at lave videoer og film.
Er der nogle kanaler, shows, influencere e.l. som i selv følger for at få info, viden og underholdning omkring friluftslivet, udstyr mm? Jeg vil rigtig gerne bevæge mig over i den retning - har bl.a. en masse idéer til når vi skal gå Fjällräven Classic og bestige Kilimanjaro til sommer!
Til de interesserede er dette min YouTube-kanel: www.youtube.com/lifeofdaniel13
Hvis du har nogle projekter inden for kategorien friluftsliv er du meget velkommen til at kontakte mig.
Vh Daniel
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
4 år 2 måneder siden #32700
af NikiL
Besvaret af NikiL på emne Videoer om friluftslivet
Youtube: Joe Robinet og Doug Linker syntes jeg er to rigtige spænende og underholdene kanaler
- lifeofdaniel
-
Emne forfatter
- Gæst
-
4 år 2 måneder siden #32702
af lifeofdaniel
Besvaret af lifeofdaniel på emne Videoer om friluftslivet
Tak NikiL. Dem vil jeg tjekke ud - og forhåbentligt blive inspireret.
- Eventyrinorden
-
- Bruger
-
- Friluftslivs entusiast der brænder for lokale eventyr! Følg mig på : www.facebook.com/Eventyrinorden og Instagram: www.instagram.com/Eventyrinorden
4 år 2 måneder siden #32707
af Eventyrinorden
-Norden er fyldt med eventyr !
www.facebook.com/Eventyrinorden/
Besvaret af Eventyrinorden på emne Videoer om friluftslivet
survival russia på youtube er fantastiske, meget ærlig og færdigheds realiteter.
ellers er der friluftsamatøren.
ray mayers er jo en klasse for sig men måske ikke så moderne.
ellers er der friluftsamatøren.
ray mayers er jo en klasse for sig men måske ikke så moderne.
-Norden er fyldt med eventyr !
www.facebook.com/Eventyrinorden/
- lifeofdaniel
-
Emne forfatter
- Gæst
-
4 år 1 måned siden #32862
af lifeofdaniel
Tak for tippene - nu kan jeg selv lige supplere!
Jeg er ret vildt med programmet "Monsen på villspor" fra NRK TV ( tv.nrk.no/serie/monsen-paa-villspor/sesong/1 ). Her bliver Lars Monsen transporeret ud til et ukendt øde sted med bind for øjnene og skal så vandre mod nogle milepæle og mål helt på egen hånd og dokumentere det med kamera. Det er ret interessant!
Jeg er ret vildt med programmet "Monsen på villspor" fra NRK TV ( tv.nrk.no/serie/monsen-paa-villspor/sesong/1 ). Her bliver Lars Monsen transporeret ud til et ukendt øde sted med bind for øjnene og skal så vandre mod nogle milepæle og mål helt på egen hånd og dokumentere det med kamera. Det er ret interessant!
- lifeofdaniel
-
Emne forfatter
- Gæst
-
4 år 1 måned siden #32863
af lifeofdaniel
Og hvis nogle fra Fyn søger lidt frisk luft, så har jeg selv for nyligt været forbi det forladte Fun Park Fyn (Fyn Sommerland). Det var ret skægt - og spændende...
Tid til at oprette siden: 0.211 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333